forehead Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Att man ser vissa avatarer som andra inte ser beror på att de ligger kvar i cachet. Om man inte har laddat upp sin bild igen så finns den inte, tyvärr. Om man inte har kvar sin bild på datorn kan man alltid efterlysa att folk som fortfarande ser den sparar ner den så de kan skicka den sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 i eldräven ser man inga röda kryss, bara att vissa saknar sin avathar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 :( det finns för många coola avatarer att använda så jag kunde inte bestämma vilken ny jag skulle lägga in. Tog min gamla istället ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Ja, vem kan det vara. Jag säger bara... OM NI INTE VET VEM MIN AVATAR ÄR SÅ... (gäller bara alla söta ballerinor) Kom igen nu, vem är det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet april 4, 2005 Anmäl Share Skrivet april 4, 2005 Gå tillbaka jag svarade på just den frågan tidigare... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet april 17, 2005 Anmäl Share Skrivet april 17, 2005 Ja, vem kan det vara. Jag säger bara... OM NI INTE VET VEM MIN AVATAR ÄR SÅ... (gäller bara alla söta ballerinor) Kom igen nu, vem är det? Det är ju Bert Karlsson FKS! Hur i hela hälsefyr är du inte medveten om det? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg