Puhiceus Skrivet januari 31, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2005 Någon som vill skapa en Zimeon Fan club? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Nej fy farao. Gör hellre något kreativt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Skulle tippa på att zimeon har en hel del fanboys där ute. Hörde att han fick två efter sig här i Luleå t ex... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Aja, Chobits är faktiskt inte min. Hm... Ser att det är Adlibris som gjort missen där. Fy på dem. Det är Miyuki Eriksson-Okada och Martin Werner som översatt Chobits (fast inte de senaste avsnitten, om jag minns rätt). får du gratis exemplar av det du översätter?, isåfall kan jag ge dig min address *wink wink* ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Tja! Jag är ny på detta forumet och är en liten Zimeon fan faktiskt ^^ men det jag dock inte vet är om du har subbat någon anime? Om du har det är det du som har subbat Hellsing som släpptes i Sverige för ett ganska långt tag sen? för att jag tycker nämligen att subben där var kanon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Tja! Jag är ny på detta forumet och är en liten Zimeon fan faktiskt ^^ men det jag dock inte vet är om du har subbat någon anime? Förutom det jag amatörtextat är det mest Silver Fang-boxen. Hellsing är det inte jag som gjort. Den gjordes via engelskan om jag minns rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Tja! Jag är ny på detta forumet och är en liten Zimeon fan faktiskt ^^ men det jag dock inte vet är om du har subbat någon anime? Förutom det jag amatörtextat är det mest Silver Fang-boxen. Hellsing är det inte jag som gjort. Den gjordes via engelskan om jag minns rätt. ah okej! coolt visste inte att det var du som subbat silver fang boxen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Tja! Jag är ny på detta forumet och är en liten Zimeon fan faktiskt ^^ men det jag dock inte vet är om du har subbat någon anime? Förutom det jag amatörtextat är det mest Silver Fang-boxen. Hellsing är det inte jag som gjort. Den gjordes via engelskan om jag minns rätt. Ja, jag visste det ;)! har för mig att jag läste på detta forum förut (länge sedan) att det var någon här som textat den. Tänkte precis fråga om det var Zimeon men nu behövdes det ju inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Förutom det jag amatörtextat är det mest Silver Fang-boxen. Amatörtextar du!? :O ballt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Men du gjorde la den officiella textningen av den boxen också, Zimeon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Förutom det jag amatörtextat är det mest Silver Fang-boxen. Ehe, vad är amatörtextat? Du har iallafall gjort ett bra jobb! ;) Mitt intresse för anime har aldrig vart så stort sen jag såg SF.:) Synd att inte GNG mangan fins på svenska/engelska... Men hoppas att du översätter den då, Zimeon ;-D Det där var kanske lite offtopic. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 GinGirl: När man amatörtextar gör man det utan att bli betald, d.v.s. på skoj. Och Silver Fang har han inte amatörtextat :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Zimeon, du kan nog skapa en cult med den status verkar ha >.> nä just det, fet har du redan gjort en gång på sidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 En nyfiken fråga bara Zimeon, hur många mangor håller du egentligen på att översätta samtidigt just nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Ett tiotal, ungefär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Jag måste fråga lite off-topic zimeon.. Vem är det på din avatar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Jag måste fråga lite off-topic zimeon.. Vem är det på din avatar? Ja, det undrar jag med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Ja, vem kan det vara. Jag säger bara... OM NI INTE VET VEM MIN AVATAR ÄR SÅ... (gäller bara alla söta ballerinor) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 ja nu minns jag, det är väl Drosselmeyer från Prinssessan Tutu? (fick gräva som bara fan igenom alla lådor för att hitta det gamla Dogakon igen protokolet) och för att avsluta meningen: OM NI INTE VET VEM MIN AVATAR ÄR SÅ... MÅSTE NI GIFTA ER MED MIG!, följt av att försöka tvätta sig på huvudet som en galning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Hmm, jag tror jag vet Puhicus, ett x i en vit fyrkant med svarta konturer, det är vad jag ser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 ... eh... det är ett citat... ok, ett lite ändrat citat från Prinssessan Tutu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Hmm, jag tror jag vet Puhicus, ett x ien vit fyrkant med svarta konturer, det är vad jag ser. Underligt att folk klagar på att avatarerna inte syns, för de har synts hela tiden för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Hmm, jag tror jag vet Puhicus, ett x ien vit fyrkant med svarta konturer, det är vad jag ser. Underligt att folk klagar på att avatarerna inte syns, för de har synts hela tiden för min del. All hail Zimeon, the seer of avatars! Ser att några har fixat sina nu, men jag ser fortfarande 90% av medlemmarna som X. o.@; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 I den här tråden (4 sidor) ser jag just nu ungefär 25% av alla inlägg med sina avatarer, resten är röda kryss - däribland Zimeons. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 däribland Zimeons. Nej, Zimeons funkar! Iaf för mig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg