Mekurion Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s ... 26,00.html Personligen tycker jag att det var bättre förr, när man sprang omkring och chopade huvudet av varandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 jag tycker inte att det är moraliskt rätt, eftersom fienden är också helt vanliga människor som hellst skulle villja befinna sig nån helt annan stans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Vet inte vad jag ska säga. Knäppt? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Haha, va något av det sjukaste jag hört på länge! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Böööööööööhhh... ............................ Det var ju världens bästa idé...Inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 läste det igår på programmerings lektionen.. tyckte det va roligt faktiskt, vilka ideér de får i usa :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Sluta nu klaga på USA. Tyckte det där var roligaste nyheten på länge. Sedan slår det där fel, och det sprids över hela världen, alla blir homosexuella och allt jordens liv går under. Detta händer kring 2012/12/23. *väntar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Sluta nu klaga på USA. Tyckte det där var roligaste nyheten på länge. Sedan slår det där fel, och det sprids över hela världen, alla blir homosexuella och allt jordens liv går under. Detta händer kring 2012/12/23. *väntar* om det hände skulle jag ta livet av mig innan det nådde sverige :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Jag tycker öht taget inte krig eller kemiska vapen är moraliskt riktiga. Men erkänn hur kul det vore om en såndär gick av i testlabbet i USA av misstag... och spreds med ökenvindarna över de ärkekonservativa, superkristna staterna. Fast det skulle ju vara intressant att se vad de kom fram till, för att kunna göra folk homosexuella måste man ju hitta den gen/kemiska substans/vadenuär som orsakar det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 enligt mig så borde det vara rent tekniskt sett omöjligt att folk skulle bli homosexuella av en kemikalie, men att få dem "överkåta" skulle antagligen kunna funka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 jag tycker att det e en sjuk ide som bara USA kan komma på. blir riktigt förvånad om det funkar och om det används. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Hahahahaha :D Vilken syn om de verkligen använder den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Klart intressant idé.. Undrar bara hur den skulle fungerat i praktiken. USA är allt bra påhittiga. Och, ja, det är moraliskt riktigt, i krig och kärlek är allting tillåtet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Klart intressant idé..Undrar bara hur den skulle fungerat i praktiken. USA är allt bra påhittiga. Och, ja, det är moraliskt riktigt, i krig och kärlek är allting tillåtet. fungera i praktiken? Det är ju bara att släppa ut rejält mycket hormoner så soldaterna blir dyng kåta. Dom kanske inte börjar ligga med varandra, men det måste ju ändå vara skitjobbigt och sitta och vara dyngkåt hela tiden (Det vet ni väl! ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 hehehe d e sant :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 fungera i praktiken? Det är ju abra att släppa ut rejält mycket hormoner så soldaterna blir dyng kåta. Dom kanske inte börjar ligga med varandra, men det måste ju ändå vara skitjobbigt och sitta och vara dyngkåt hela tiden (Det vet ni väl! ;). Isf har du ju problemet att du ska få in dem i soldaterna också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Som de flesta biologiska vapen, det är väl bara att spreja ut! ;) Hehe naturens kretslopp lär ju iof blir lite konstig när djuren börjar knorra mitt i vintern. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Well, det är USA. Säger d inte allt? ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Well, det är USA. Säger d inte allt? Jo, men mer om dig än om dem... Nyhetsuppläsare: Det begås folkmord i Darfur. Person1: Usch så hemskt. Person2: Äsch, det är ju i Afrika, säger inte det allt? Man ska va lite försiktiga med generaliseringar... Sen ska det ju hållas i minnet att CIA och militären har gjort försök med alla möjliga dresserade djur, undersökt ESP-krafter, försökt hitta militära hemligheter med fjärrskådare etc. Jag skulle tro de kör efter modellen "don't knock it til you try it" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg