Davidlolbarn Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Paddan, jag måste nog säga att Zaffes bild var mycket bättre än dina... Sorry. :P men det är ju inte alla som kan slå zaffe heller ;) LOL,.. Han hadde ju bara skissat... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2006 Paddan, jag måste nog säga att Zaffes bild var mycket bättre än dina... Sorry. :P men det är ju inte alla som kan slå zaffe heller ;) LOL,.. Han hadde ju bara skissat... jo men zaffe vinner i alla fall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2006 subjektivt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Argh!!! -.- nu ä min scanner presis när man hade ritat en as fräk bild!! *lögn* ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Argh!!! -.- nu ä min scanner presis när man hade ritat en as fräk bild!! *lögn* ^^ Umm..."Är din scanner pres©is när du hade ritat en as(särskrivning) frä©k bild!!"? Jaha, och precis när jag skrivit inlägget var det en lögn X*D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 loel :PP lite off topic men ska rita en bild me mej (ja ä tjej just nu^^) och när ja spöar ner snubben som startade o skriva i detta forumet, de hade typ varit dött i ett halv år lt nånting? mer kankse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 va? fick inte ut mycket av det........... nåja, nice tråd, synd bara att mina talanger på att rita är 0 och att jag desutom inte har en scanner^^men härlig tråd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Argh!!! -.- nu ä min scanner presis när man hade ritat en as fräk bild!! *lögn* ^^ Umm..."Är din scanner pres©is när du hade ritat en as(särskrivning) frä©k bild!!"? Jaha, och precis när jag skrivit inlägget var det en lögn X*D I denna tråden dizzas det med bilder och inget annat tomado. Watch it. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Argh!!! -.- nu ä min scanner presis när man hade ritat en as fräk bild!! *lögn* ^^ Umm..."Är din scanner pres©is när du hade ritat en as(särskrivning) frä©k bild!!"? Jaha, och precis när jag skrivit inlägget var det en lögn X*D I denna tråden dizzas det med bilder och inget annat tomado. Watch it. Håller med till 100%, håll en god ton i fortsättningen Tomado... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Argh!!! -.- nu ä min scanner presis när man hade ritat en as fräk bild!! *lögn* ^^ Nu är din scanner precis vaddå? på flygresa till maldiverna eller? förlåt jag var tvungen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Hahahah, klockren tråd xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 ehurm.. loel :P aja den ä presis paj ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 jadu :) nu funkar den och ja har gjort en bild.. men ja va inte pigg för att föra psycho fin (orka rita tomtar^^)Ne. men ja hade inte tid o lägga ner tid på honom... + ja ä nybörjade, vet inte om dom äödsta här på forumet minns hur ja ritade innan och om detta ä en förbättring på mina bilder ^^; http://img258.imageshack.us/img258/2402 ... ain1lw.jpg den ä jakla stor :P ska ändra den så den blir lite mindre senare! ha de (detta va för att ja inte var me i högen som psycho dissade innan ^^ + ja ä inte tjej i real life men roligare o rita tjejer) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Tycker att vi ska få fart på denna eller en liknande igen! ;D Här kommer min diss! :D (min senaste karaktär "Almost-rabbit-Jake" dissar... mja.. gissa!!! X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 ond kanin med stor hatt sågar pokemon karaktärer... humor helt enkelt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 10, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Hehe, najs :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Här är jag som dissar Bert Karlsson... XD Ja, jag slänger en morot in i hans mun. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Bert.Som.Kvävs.På.En.Grönsak.:'''''''''''''''''''3 höahöahöa~ För ett tag sen så ville GinGirl att jag skulle måla en serie om att Carola vann melodifestivalen,och att hon dansade med Bert efteråt...: o det här är resultatet,som säkert ingen annan än vi två fattar..; Carola&Bert dizz. : o Och.Öhm.Det ser ut som om Bert äter upp Carolas bröst i sista rutan på första raden,men det ska inte se så ut...det bara blev så.>_>;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 ööööh, skum.........nåja, är glad att tråden är uppe igen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Yey! tråden vaknade igen ! :) tack PC och Isos btw. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg