Doddis Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Okej nu ska jag få igen för gammal ost. Hellsinger du ger mig spö i serien och nu jädrar ska jag ha hämnd! Fear the Dizzer http://img.photobucket.com/albums/v699/Doddis/5121c15e.jpg (!) WARNING! (!) Stor bild. Haha nu får jag nog ännu mera spö i serien än förut ;P P.S den stora filuren som man bara ser benen av är B.O.B Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Den va fet Doddis!Har du sett mina?Ska nog dizza dig imorrn Doddis... >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 Tänkte det var kul att dissa någon på alla hjärtans dag, och killen som blir dizzad blev mest lik doddis, så då får det vara doddis jag dissar ;) :D (sry för "suddigheten" jag har fotat den med digitalkamera) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Ok, har inte postat nåt på ett tag av en bunt olika anledningar men det känns som det är dags igen. Psycho, dina fortsättningar på serien var helt grymma, skälet att jag skriver det här och att jag inte berömmer andra som förtjänar det är att jag är lat. Helt sonika. Som belöning för sitt slit med serietråden får Psycho en ny dizz... bilden... För er som hade frågor om "Delirium" ligger den halvt om halvt på is tillvidare av skäl som jag ännu inte kan kommentera... typ... ännu iaf. Ha're gött! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0k3 Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Eftersom alla verkar dizza mig (utom GinGirl) och eftersom alla får dizza så dizzar jag alla :)http://img.photobucket.com/albums/v397/PsychoCaptain/Megadizz.jpg Hahahahahahhaa ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Mohaha, jag lär väl ligga i den högen först på lördag, då kommer min fina "Here you go Psycho!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 ne ja vill me dissa lite nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Tomado: du är en blivande mangakung, jag är fan seriös. Dina teckningar var det som fått mig skratta mest idag. fortsätt så!! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Shit, fan va kul att någon gillar mina teckningar! >:( :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 Det var ett tag sen det hände nåt här... har alla blivit snälla? http://img62.echo.cx/img62/1228/wlap6gn.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet april 16, 2005 Anmäl Share Skrivet april 16, 2005 nepp vi har slutit tillfälig fred för att hata animanga >=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Japp japp. Dax att återuppliva den sedan länge avlidna Dizz tråden. (ingen särskild ska känna sig träffad här, bara en allmän dizz till världen i allmänhet) En kort klargörelse: Inget fel i att rita av lite ibland, men för guds skull visa inte upp det! Inget kul att se en sämre version av en redan ritad bild... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Hehe, klockren, "första gången nånsin" Sen kan man ju undra vem som har en sån tröja på sig. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 SÅ JÄVLA RÄTT! har hänt mig massa gånger på senare tiden, de kanske inte har karikaterat lr ritat av vad jag vet, ne de tar MINA bilder och påstår dem vara sina egna, de ger inte upp när man tar dem på bar gärning heller! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 haha, sweet ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Hahaha, den här tråden var bäst, GO PSYCHO!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 I brist på annat att göra postar jag upp ett porträtt av Paddan jag gjorde för ett tag sedan! Ganska säker på att han kommer att hämnas! med 2st bilder jag redan sett <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Haha han måsste vara fulast här på anime.se haha :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Haha han måsste vara fulast här på anime.se haha ROFLMAO! XD AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA XD PORTRÄTT MY ASS, XD, KOLLAAAAAAAA, NU KOMMER JAG MED TVÅ BILDER TILL DIG ZAFFE =) http://img.photobucket.com/albums/v424/Colussus/Scan10575.jpg PORR?! http://img.photobucket.com/albums/v424/Colussus/Scan10576.jpg MOWAHAAHAHHAHAHAHA TAKE THAT, PINK EYED FREAK! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Yay! Dizztråden lever!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Zaffes porträtt av Paddan e ju på pricken likt!! XD Fan inte visste jag om denna tråd ^^ Får väl ta och nyttja den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Paddan, jag måste nog säga att Zaffes bild var mycket bättre än dina... Sorry. :P men det är ju inte alla som kan slå zaffe heller ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 4, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2006 Haha han måsste vara fulast här på anime.se haha ROFLMAO! XD AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA XD PORTRÄTT MY ASS, XD, KOLLAAAAAAAA, NU KOMMER JAG MED TVÅ BILDER TILL DIG ZAFFE =) http://img.photobucket.com/albums/v424/Colussus/Scan10575.jpg PORR?! http://img.photobucket.com/albums/v424/Colussus/Scan10576.jpg MOWAHAAHAHHAHAHAHA TAKE THAT, PINK EYED FREAK! XD (((((((((((^_^;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 5, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2006 var tvungen >3 Låt en våg av dizz skölja över anime.se >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanny Skrivet januari 6, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2006 :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg