sepeMuLLe Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Jag ve inte säkert, men jag är nästan säker påatt du måste göra en Dizzbild som svar typ som Psycho som gjorde en mot Håkan för han kladdade i hans galleritråd. Nu är jag inte helt säker. Vilket i sin tur skullle strida emot de psyco sa tidigare om att alla fick dizza. eller hur var det ? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Här är en bild, som svar på det här! Kommer bli en liten svart angstknarkande estet när hon växer upp. Är det okej om jag inte dissar dig? Psychocaptain? Bilden blev lite konstig! Den är gjord i paint. Den är inte fin. Jag är hunden och såret på hjärtat representerar min sårade stolthet, eller nåt ;) BILD BORTTAGEN PGA FULHET >XO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Jag ve inte säkert, men jag är nästan säker påatt du måste göra en Dizzbild som svar typ som Psycho som gjorde en mot Håkan för han kladdade i hans galleritråd. Nu är jag inte helt säker. Vilket i sin tur skullle strida emot de psyco sa tidigare om att alla fick dizza. eller hur var det ? ;) Alla får dizza alla! Behöver inte ge sig på mig om man inte vill eller tycker jag förtjänar det (vilket jag förmodligen gör ;) ). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Eftersom alla verkar dizza mig (utom GinGirl) och eftersom alla får dizza så dizzar jag alla ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Är jag med på bilden Psycho? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 är jag med??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Är jag med? ;) (Deja vu upplevelse för dig, PsychoCaptain!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 HAHA! Den var inte dum Psychocaptain, om det är speciella personer i högen får du nog skriva ut namnen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 hahaha Jag vill se mer !!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Jag hade ingen särskild i åtanke när jag ritade bilden så jag tror inte någon känner igen sig. Alla potentiella dizzare här på Anime.se (dvs. alla på Anime.se) är med på bilden, synliga eller osynliga. Om du tror att du är med i högen är du i högen. Om du inte tror du är i högen är du med i högen. Tillochmed framtida medlemmar på Anime.se är med i högen. Den ende som inte är med i högen är GinGirl (eftersom hon dizzade nån annan. Fast om hon dizzar mig i framtiden är hon med i högen). Högen är interaktiv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 snacka om weird hög ^^ man kanske borde dizza högen ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Ska nog dizza pliktverket. Släpa upp en 5 på morgonen för att åka till mönstringen för att svara på lite frågor och vänta i Gbg i 3h. Vi hade inte mycket pengar så vi kunde inte göra särskilt mycket :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Ska nog dizza pliktverket. Släpa upp en 5 på morgonen för att åka till mönstringen för att svara på lite frågor och vänta i Gbg i 3h. Vi hade inte mycket pengar så vi kunde inte göra särskilt mycket :( Fy fan va drygt! Jag slapp mönstra ^^ as nöjd ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 jag mönstrade för precis ett år sedan imogon! minns för det var på min födelsedag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Har "dizzat" litegranna under nu under fredagskvällen, tyvärr har jag ingen scanner. Men däremot en webbkamera. Bättre bilder kommer på måndag. :o... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Hmm, vad står det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Hmm, vad står det? Jag undrar också det, vad står det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Jag kommer aldrig dissa min favorittomte!! :( (ni får ursäkta latheten med färgläggningen, men.. XD XD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Hmm, vad står det? "Låt bli min brajj nästa gång, lodistomte!" :o.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Jag kommer aldrig dissa min favorittomte!! :( (ni får ursäkta latheten med färgläggningen, men.. XD XD) HAHA! Grymmt bra! :) skoj idé liksom ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Hmm, jag gör nog en bättre bild senare, på papper... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/dizz.jpg Jag antog att jag låg i den där högen PsychoCaptain. SepeMulle och Skatan_milla kan notera betarna ^^ Jag har nog spelat alldeless för mycket world of warcraft :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Betar noterade, t.o.m. innan jag läste texten ^^ men idag kl 21:00 stänger betan så vi får vänta tills fredag. Om man kanske skulle ta och dizza någon, skulle va skoj ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2005 Jag antog att jag låg i den där högen PsychoCaptain. SepeMulle och Skatan_milla kan notera betarna ^^ Jag har nog spelat alldeless för mycket world of warcraft :P Mjo, det är noterat ^^ jag ska göra en ny dizz bild snart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2005 Innan hade jag ett galleri men märkte att det är bättre här! http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... Archer.jpg btw:Innan var det Doddis(med tanke på namnet)som sköt, nu e det jag. Here you go Japs! http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... goJaps.jpg Dlig kvalité på bilderna, pga Webcam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg