Skatan Milla Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Texten är skrivet med vit text för att yttligare undvika spoilers för avsnitt 116-117. - -- --- Vad heter den låten som spelas när Neji dör? Den där sorgsna piano låten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 det namnet är jag också på jakt efter! jag letar oxå efter två andra låtar från avsnittet, den ena är när han gör sin "hakkesho kaiten", och den andra är när han skickar chakra genom linan i pilen. Kan du namnet på ngn av dem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Letade efter det innan, den spelades nämligen när lee försöker spöa gaara när han är unconsious(kommer inte på det svenska ordet, lol), men senare har jag fått klart för mig att dom inte har släppt den låten än eller vad man ska säga. Den kommer väl antagligen med OST3. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 (kommer inte på det svenska ordet, lol) Kanske du menar medvetslös? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 (kommer inte på det svenska ordet, lol) Kanske du menar medvetslös? :P Precis XD, då kan jag ju även passa på att säga att jag inte vet när OST3 släpps^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Faktum är att det nu inte är lång tid till Naruto OST III får sin release. Datumet är nämligen satt till den 27:e April. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet april 3, 2005 Anmäl Share Skrivet april 3, 2005 Yay. Mindre än en månad kvar då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zoulkeeper Skrivet april 11, 2005 Anmäl Share Skrivet april 11, 2005 gå in på narutofan.com där har dom allt up skrivet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg