mangaanime Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Hej! Jag är ny här och undrar hur man kan få dit sin Profilinformation på sin Profil? ;) Det är tomt där Profilinformation står i Profil. Hur gör jag för att få in information om mig? :P Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Nu när snubben säger det, vafan, min är Borta! ingen signatur o ingen Bio??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Hänvisar till http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2257 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Nu när snubben säger det, vafan, min är Borta!ingen signatur o ingen Bio??? mohaha :D min är kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Nu när snubben säger det, vafan, min är Borta!ingen signatur o ingen Bio??? mohaha :D min är kvar. Orättvist! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg