mangaanime Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Hej nån och alla där ute! Jag har ett problem. Är det nån som vet namn på de företag som gör bootleg-soundtracks av anime- och spel-soundtracks? Det är så att jag har köpt sountracks av en kille via internet (Tradera.com) och undrar nu vilka fler företag som gör bootlegs. Alla de skivor jag har är pirat-kopior som jag fick reda på för nån dag sen när jag tittade runt på internet. Men tyvärr kom jag inte ihåg vart jag hittade det. De företag som jag vet heter: "Ever Anime International Records LTD" och "K-O Records LTD". Sen var de nåt företag med förkortningen med "SW" och det kommer jag inte heller ihåg. Vet nån där ute om detta företag "SW" vad det står för och vad heter dem andra företagen som gör bootlegs? Skulle vara bra om nån svarar detta så snabbt som möjligt. Tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 det är Son May (SMCD) du tänker på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mangaanime Skrivet januari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Tack för svaret. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg