Skoldis Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 När jag var på ett lan en gång såg jag en som spelade ett dragon ball spel som verkade vara jävligt kul. Dum som jag var så frågade jag inte vad det är för spel. Det är nån fightingstil i 3d, ungefär som worms 3d fast utan skjutvapen. Är det någon som vet vad detta spelet heter? Jag vill väldigt gärna få tag på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 det enda DB-spelet jag har sett är en mod till half-life, den heter earth's special forces och går att hitta via steam. Det är i 3D och alla olika karaktärer har olika långdistansattacker samt kan gå in i närstrid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Tyvärr vet jag inte vad det heter,men jag har för mig att jag har sett några DrafonBall spel (om det var till PC minns jag inte,lessen) på antingen EA Games eller..vad hette det nu..jag minns inte >_< Men om jag kommer på det,så ändrar jag mitt inlägg här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Det enda till pc som jag vet är en mod till hl Earth's special forces lr nåt :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 En modd till Quake3 som heter Bid for Power finns: http://www.planetquake.com/bidforpower/ Skärmdump: http://www.planetquake.com/bidforpower/ ... n/beam.jpg eller Dragonball Z Millennium Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Finns ett ganska populärt Dragon Ball spel gjort av fans med hjälp av "Mugen" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Finns ett ganska populärt Dragon Ball spel gjort av fans med hjälp av "Mugen" Dragonball Z Millennium är gjort i MUGEN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Finns ett ganska populärt Dragon Ball spel gjort av fans med hjälp av "Mugen" Dragonball Z Millennium är gjort i MUGEN Ja DBZ ME 2 var det!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg