Skatan Milla Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Ibland så orkar man inte anstränga sig när man färglägger en bild. Detta är ett sådant verk. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/SamuraiSanjirocolor.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Du måste införskaffa dig lite mer tålamod. Det ser ut som om skuggen är utplacerade på lätt måfå. Du skall ju inte rita/måla tills du tycker att det 'duger'', jobba på tills du inte kan bättre. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Jag tycker klädvecken ser lite konstiga ut, speciellt på byxorna. Och färgläggningen ser lite hastig ut, men annars ser den bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 men FFS Satan_Milla måla innanför lnjerna XP lärde du dig ingenting på dagis ^^ hälarna ser mysko ut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 men FFS Satan_Milla måla innanför lnjerna XP lärde du dig ingenting på dagis Jag lärde mig att flugsvamp var farliga saker ^^ Men som sagt så hade jag inte ork med bilden alls, ville bara bli klar med den och sova så den blev som den blev. d.v.s. ful (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 måla nu mer på den då du kan alltid göra den bättre (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 nej jag är klar med den bilden, jag återvänder alldrig till gammla bilder jag börjar alltid på nya istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 mm okej samma här var bara ett förslag (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Den var ju helt Boogie-ball! Han ser så ball ut när han sitter så o vilar sig. (?) :P :( :( :( Önskar jag kunde måla en likabra teckning... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg