DigitalNinja Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Hejsan !! någon som vet när hellsing säsong två kommer ?? hade för mig att det skulle komma det här året har jag rätt eller fel ?? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 du har tyvär fel..det ska iallafall vad jag vet inte komma någon säsong två.. eller har jag fel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigitalNinja Skrivet januari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 VA !?! AMAGAD INGEN SÄSONG TVÅ MUUUUU ! =P hihih doh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Jo det skall komma en säsong till vad jag minns. Men han ville först göra klart mangan. Den andra säsongen kommer därför år 2006 eller senare. Dock är jag inte 100% säker på denna informationen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Skatan_Milla har rätt mangan klar -05 och animen börjar göras (släpps?) nån gång under -06 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Åh, nej, inte en till. Jag känner mig ju bara tvungen att se den för att kunna avgöra om den suger lika mycket eller mer än den första. (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Åh, nej, inte en till. Jag känner mig ju bara tvungen att se den för att kunna avgöra om den suger lika mycket eller mer än den första. :S Förmodligen mindre eftersom Kota Hirano (oj vad han skulle bli glad om han visste vilken ordvits hans namn blir på svenska) fullkomligt hatade den första TV-serien. Om han nu gått med på att ge tillåtelse till en andra serie så lär han väl vara mån om att den blir mer trogen. Förutsatt att det ligger i hans makt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Åh, nej, inte en till. Jag känner mig ju bara tvungen att se den för att kunna avgöra om den suger lika mycket eller mer än den första. :S Förmodligen mindre eftersom Kota Hirano (oj vad han skulle bli glad om han visste vilken ordvits hans namn blir på svenska) fullkomligt hatade den första TV-serien. Om han nu gått med på att ge tillåtelse till en andra serie så lär han väl vara mån om att den blir mer trogen. Förutsatt att det ligger i hans makt. Ah, låter bra. Tror jag har hört det där förr också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caggot Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Förmodligen mindre eftersom Kota Hirano (oj vad han skulle bli glad om han visste vilken ordvits hans namn blir på svenska) fullkomligt hatade den första TV-serien. Om han nu gått med på att ge tillåtelse till en andra serie så lär han väl vara mån om att den blir mer trogen. Förutsatt att det ligger i hans makt. mmm, hoppas jag verkligen... älskade animen fram tills att jag läste mangan och insåg att animen egentligen inta var! varför gjorde dom den inte som mangan för? dum enligt mig, men kan ändå förstå varför dom inte gjorde det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 är det stor skillnad mellan hellsing manga och anime??? har bara sett animen... om det är borde man kanske köpa animen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caggot Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 är det stor skillnad mellan hellsing manga och anime??? har bara sett animen... om det är borde man kanske köpa animen? Det är väldigt stor skillnad på mangan o animen... dock har jag inte läst hel mangan pga att jag inte fått tag i den sista volymen, om det nu är 6 volymer, vissa säger att det är 6, andra säger att det är 9 :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Bok 7 kom ut i december, så de som påstår 9 böcker säger fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caggot Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Bok 7 kom ut i december, så de som påstår 9 böcker säger fel. okej, du vet möjligen inte vart man kan få tag i den? på engelska så klart... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Altarath Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 hört talas om rykten som inte är sanna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Bok 7 kom ut i december, så de som påstår 9 böcker säger fel. okej, du vet möjligen inte vart man kan få tag i den? på engelska så klart... Vilken amerikansk bokhandel som helst när den släpps? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg