Hoppa till innehåll
Anime.se

Hellsing säsong 2 ??

DigitalNinja
 Share

Rekommenderade inlägg

Åh, nej, inte en till.

Jag känner mig ju bara tvungen att se den för att kunna avgöra om den suger lika mycket eller mer än den första. :S

Förmodligen mindre eftersom Kota Hirano (oj vad han skulle bli glad om han visste vilken ordvits hans namn blir på svenska) fullkomligt hatade den första TV-serien. Om han nu gått med på att ge tillåtelse till en andra serie så lär han väl vara mån om att den blir mer trogen. Förutsatt att det ligger i hans makt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åh, nej, inte en till.

Jag känner mig ju bara tvungen att se den för att kunna avgöra om den suger lika mycket eller mer än den första. :S

Förmodligen mindre eftersom Kota Hirano (oj vad han skulle bli glad om han visste vilken ordvits hans namn blir på svenska) fullkomligt hatade den första TV-serien. Om han nu gått med på att ge tillåtelse till en andra serie så lär han väl vara mån om att den blir mer trogen. Förutsatt att det ligger i hans makt.

Ah, låter bra. Tror jag har hört det där förr också. :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mmm, hoppas jag verkligen... älskade animen fram tills att jag läste mangan och insåg att animen egentligen inta var! varför gjorde dom den inte som mangan för? dum enligt mig, men kan ändå förstå varför dom inte gjorde det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det stor skillnad mellan hellsing manga och anime??? har bara sett animen... om det är borde man kanske köpa animen?

Det är väldigt stor skillnad på mangan o animen... dock har jag inte läst hel mangan pga att jag inte fått tag i den sista volymen, om det nu är 6 volymer, vissa säger att det är 6, andra säger att det är 9 :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter