Izzy Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Tja, läs vad jag skrivit på animanga... http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=295410 Edit: Om nu servern fungerar igen... Edit2: Nu är den uppdaterad, med färg! http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=295692 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 fin bild! Du har verkligen lyckats med klänningen tycker jag. Däremot så ser vecken på överdelen av den lite onaturliga ut, men annars hittar jag inga "fel". ~ keep up the good work ~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Jag vet, och de i klänningen också, men jag tog bara tjugo minuter på mig att föra färdigt kroppen, så den är ganska kladdig... Kan ju säga, innan någon annan påpekar det att det är meningen att hon inte ska se på pricken lik ut i ansiktet. Jag ville att man skulle se att det var Zelda, och att det var min bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Riktigt snygg bild...var ju några pyttesmå fel,men dom har redans sagts på animanga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Riktigt snygg färgläggning, speciellt själva klänningen den har du fått så sköna nyanser på så det är nästan så att man blir tokig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 speciellt själva klänningen den har du fått så sköna nyanser på så det är nästan så att man blir tokig. Håller med ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Ansiktet har väldligt lite detaljer i kontrast med klänningen som har väldigt jvligt mycket detaljer och är riktigt jvla bra! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Snajs! Själv gillar jag Zelda väldigt mycket, och nu kommer någon och målar den.Jaa! Ojdå, jag kanske börjar bli lite fjantig nu... ;) Jaja, som jag brukar säga: Keep up the wonderbar work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg