Vicious Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 liten bild som jag gjorde i PS. lite snabb var jag kanske, gick på under en timme... men söt blev hon! :D Tror jag lagt upp skissen förut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jag har sett den innan, men tycker fortfarande den är lika söt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 hmm, inte färgläggningen väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Hehe, den gör väl sitt också, men jag tycker nog att du borde göra lite fler skuggor och highlights Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 jo, jag vet. jag var snabb, som sagt. jag la ner mest tid på håret, eftersom det va roligast. men jag ska försöka göra ett bättre jobb nästa gång! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 ja,kanske lite mer highlights,fast skuggor vet jag inte om du behöver.Kanske lite mer under hakan.Men annars väldigt fin,jag tycker om ögona ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 tackar!:D jo, jag tycker själv mycket om ögonen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Finfint, jag skulle vilja se mer skugga under hakan. Men ögonen lyckades du verkligen med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Bra men lite mer skuggning skulle sitta fint :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Snajs bild Vicious! Aa, lite skuggning skulle sitta fint det. Hmmmmm... ;) :P Det är någon i min brorsas klass som e lik den bilden. Hmmmmmm... Undrar vem Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg