chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Är väl inte direkt en teckning, men det heter ju konstplanket, och jag kallar denna för lego-konst! Dock min kompis sebbe som har gjort den, (Shima) http://img.photobucket.com/albums/v442/ ... T00021.jpg http://img.photobucket.com/albums/v442/ ... T00012.jpg Nåå? ni måste erkänna.. den är cool! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 hehe de va ju fräsig!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Tack. :D Det tog rätt så långt tid att göra den, svårt att hitta alla klossar o grejjer. Sen gick den sönder precis när den vart klar, så jag fick bygga om den. :S Men den blev bra iaf. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Skojsigt =D Hur stor blev den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Det tog rätt så långt tid att göra den, svårt att hitta alla klossar o grejjer. Sen gick den sönder precis när den vart klar, så jag fick bygga om den. Men den blev bra iaf. :P Ååh, gick sönder? Hur kändes det? Jobbigt va? Jaja, den var ju jättefin! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Woooh! Mario! Tjusigt tjusigt. Man blir nästan lite sugen att gräva fram sina gamla legobitar och bygga nåt igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Woooh! Mario! Tjusigt tjusigt. Man blir nästan lite sugen att gräva fram sina gamla legobitar och bygga nåt igen. Har jag redan gjort ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 OJ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Heh, tack. :) Vet dock ej hur stor den är, hittar ingen linjal. :P Men den är lite längre än ett A4 papper. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Ni kan lugnt börja sälja anime/manga/game karaktärer i Lego på nästa konvent. En pikachu skulle inte vara dåligt ha äga, helt i lego! Jiha! Give me! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg