Skatan Milla Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 När får vi tillbaka våran personliga information på profilen. Och möjligheten till en Signatur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Exakt. Varför kan en del ha signatur nu men inte en del andra? Själv är jag signaturlös... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Vet inte vad som har hänt, men Avathar jobbar på att fixa det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Vet inte vad som har hänt, men Avathar jobbar på att fixa det. Ok. Hoppas det löser sig snart... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 *längtar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet februari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2005 *bryr sig inte* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Nämen gud alltså, jag döör!Jag vill ha till baka signatur... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Det är väl kul med signatur, men jag kan vänta -.-; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jag tycker det är jätteskönt att slippa signaturerna, märker ni inte hur mycket lättare det blivit att läsa inläggen och hur många fler som ryms på skärmen så man inte behöver skrålla så förbannat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 tycker hellre man ska se kön och ålder under avataren eller efter namnet istället för signatur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 tycker hellre man ska se kön och ålder under avataren eller efter namnet istället för signatur Kön skulle vara bra, men inte ålder, du behöver inte veta det på ett forum! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jag tycker att båda är bra att veta -.-; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAD_OLA Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 tycker hellre man ska se kön och ålder under avataren eller efter namnet istället för signatur Kön skulle vara bra, men inte ålder, du behöver inte veta det på ett forum! Och varför behöver man veta könet då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 tycker hellre man ska se kön och ålder under avataren eller efter namnet istället för signatur Kön skulle vara bra, men inte ålder, du behöver inte veta det på ett forum! Och varför behöver man veta könet då? För annars kanske folket blir ledsna om man kallar en kille för tjej :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Kön skulle vara bra, men inte ålder, du behöver inte vetadet på ett forum! bara för att de flesta här är några år äldre än dig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 de flesta? Alla på forumet som är aktiva är äldre :D Tomatis är nio. Jag är nog näst yngst eftersom jag är 11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jag är tolv (snart tretton..) *stolt* ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jag är tolv (snart tretton..) *stolt* ;) Hjälp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jag är tolv (snart tretton..) *stolt* ;) Hjälp... Hm, fast jag blir tonåring då O_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 tror att detta skall vara tillbaka nu. Tack för erat tålamod. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 tror att detta skall vara tillbaka nu. Tack för erat tålamod. Jippi! Det är tillbaka ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg