chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Lalala... *har ingenting att göra* Han åker inlines... Bilden är tagen med en kameramobil, därav kvalitén.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Den var fin. Gillar hans tröja och hans byxor :D Nice! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 ser ut som om han har ett brutet ben (hans vänstra) det är det största felet så ser hans högerarm skruvad ut vid armväcket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 tack. Men när man gör den där grinden på blejds så ser det lite cp ut :D Men håller med om det där med armen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 vill inte vara ohövlig men det ser inte lite cp ut det ser mkt cp ut >( man kan inte böja knäna i sidled vilket det ser ut som han gör eftersom foten pekar rakt fram! men nu vet inte jag om det är meningen att det ska vara så som jag ser det som, han kanske böjer knär mot åskådaren, men det ser iaf inte ut som det! aja, nu var det sagt! :D men fortsätt träna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Rätt snygg men en scanner är väll inte så dyrt www.tradera.se kolla där :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 allt är dyrt när man inte har pengar :D senså ska jag bli bättre innan jag köper en scanner ändrade ett litet fel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 HAHAHA ja de är ju klart men om du har scanner kan du skicka in mer bilder på forumen o dom bilderna är i bättre kvalitet och och då kan man ge bättre kritik.Och man lär sig av kritiken så tänk på DET! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg