olofgr Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Min senaste bild, blev ganska nöjd med den över lag. Fast inte helt nöjd. Kritik uppskattas: ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 mycket fin, men bågarna är lite skumma tycker jag. förstår att du ville ha dem att se genomskinliga ut, men det räcker inte med bara konturer. för att få en bra genomskinlgkännsla så kan du ju göra dem vita och lägga en mkt låg opacity (eller vare nu heter ^^ ) så att de blir vita men nästan helt genomskinliga det är mitt tips. men å andra sidan så kanske jag inte är den som är mest "allvetande" på anime.se ^^ jag är trots allt nybörjare ;D btw, grymmt snygg bakgrund, *avundas* ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Riktigt snygg, ser lite kladdigt ut på vissa ställen av konturerna på karaktären bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 jag kan inte sätta fingret på vad, men jag tycker kroppen ser lite mysko ut! jag tycker att dina andra värk är bättre! men bilden är fin iaf jag diggar bakgrunden ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg