Jasper Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Om det anordnas en tävling till stälelr jag nog upp ^^ Och, grattis alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Det var mycket fina bilder med i tävlingen! Och Grattis! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Grattis Fuurin, Psychocaptain och Weee tiill skrytstatusen ;) Men hur vore det med länkar till alla bidragen? jag är för lat och mitt modem för långsamt för att jag ska orka själv ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 What the..? Kom jag före Weee? Jösses. Tack så mycket. En ära att få vara med på samma prispall som två så talangfulla tecknare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0k3 Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Grattis :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Du sa att du ville se alla bidrag som står på prispallen Mustela, din önskan är min lag! 1.fuurin 2.PsychoCaptain 3.Weee Såja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 PsychoCaptain sa: "What the..? Kom jag före Weee? Jösses. Tack så mycket. En ära att få vara med på samma prispall som två så talangfulla tecknare!" Men du är ju jättebra på att teckna! Har inte sett så mycket mer av Weee tidigare tror jag... Jag får bara fråga en sak, hur lång tid tor det dig att göra den? Jag är nyfiken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Woah, kom nyss hem. Vilken glad överaskning ^__^ tack! Psychocaptain: Du är sjukt bra på att rita och har massa känsla i dina bilder, inte konstigt att du står på prispallen. Jag tycker du borde färglägga bilden btw ^^ Izzy: Om du menar mig så har jag ingen aning ;P men runt 4-5timmar kanske >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Jag menade inte att jag själv inte är nåt bra på att teckna. Det händer att mina bilder blir rätt bra. Bara det att många av bidragen var otroligt fina enligt min mening. Min var ju bara en enkel blyertsteckning. Jag tycker du borde färglägga bilden btw ^^ Har faktiskt en lätt färglagd version av bilden. Kanske sätter in den i min galleritråd så småningom. Vänta dig inga storverk bara ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Spelar väl ingen roll om det bara var blyherts? Det är känslan som räknas mest! Och den var underbar, undrar om fuurin tänker titta hit snart, tror jag får pm:a ;) På tal om försvunna personer, någon som råkar veta vars ebba har tagit vägen? Jag saknar hennes bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 På tal om försvunna personer, någon som råkar veta vars ebba har tagit vägen? Jag saknar hennes bilder! vad ja har sett så har hon spela WoW en hel del..tror han har fastnat..ska höra med henne hur det går med teknadet..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Okej, började bli lite orolig där... Jag saknar min största inspirationskälla ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 ja den e ju redan klar typ datumet är försent men ja ritade en bild iallafall p.s. den är inte me i tävlingen nu http://img.photobucket.com/albums/v473/HaztE/Klke.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 WOOAA!! Så ledsen för att jag inte har varit särskilt aktiv, men tack så hemskt mycket!! Med alla underbara bidrag tänkte jag att det fanns bättre lämpade bilder, men otroligt tack, jag är hedrad! Grattis till PsychoCaptain och Weee! Det förtjänar ni! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Sedärja! Efter en liten knuff i ryggen ;) Jag kan ju bara gratta dig till förstapriset! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg