PsychoCaptain Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Hi hi, Tomado fick skäll :P Öh, oups... hehe... Vem sa detdär?! Inte jag iallafall... Fina snälla domare. Här kommer mitt bidrag: Frusen kenshi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Hehe Tomado läcker stalltips :D Om det hade stått en förmögenhet i prispengar på spel hade man nog blivit lite bitter och förgrämd men som det är nu är ju det här bara en kul grej och så länge folk ställer upp som domare ser jag fram emot nya tusch-dueller! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Fan, passa på och bidra med cg's när min data är ur funktion >( ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Snygga bidrag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 synd att ja inte har en scanner, annars kunde man ju ha varit med. fast de hade nog inte slutat så bra mot dom här inläggen, men kul ändå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Jag ger samma tips till dig, som till de andra. Ni kanske har en scanner på skolan/jobbet som du har få låna efter lite fjäsk? Eller ågon kompis? det går bra med fotografier också, så länge man kan se vad som är på bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 http://www.geocities.com/kusalinclinc/Flicka_i_snoe.JPG Hoho. Där är mitt bidrag. För att vara lite svensk så skall jag ursäkta mig för att den är ful. Jag harinte ritat på flera år. Men jag är lite nöjd. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 ja ska kolla upp om ja kan få tag i en scanner, vi får se hur de går Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Mitt bidrag >,> (inte än vinnare men den sötaste av bidragen ^.^ ) http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Cutecouplewinter.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Men du ska väl ändå inte bedömma bilden själv kära hellis! Det ska väl ändå vi göra! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Va! Ska någon annan dömma bilderna? Men hur ska jag då vinna!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 Jaadu, det är bara att börja fjäska!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Fuurin den är helt perfekt ljuvlig! Jättefina mjuka färger det skall du ha cred för, inte så 'skrikiga' färger passar perfekt till en vinterbild. Lite Angsty också eller hur? *tummen upp* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Fuurin: Ja den där haku-bilden duger ju än. Minns när du postade den på animanga, hela forumet tappade hakan. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Yami: Tack ska du ha! Jag har märkt att de flesta av mina bilder är rätt dämpade, jag antar att sättet man målar på speglar ens personlighet på nåt sätt... Fast jag skulle vilja variera mig mer. ^^ Joo jag hade lite symboler med i bilden, de som sett naruto borde förstå... ;) Tywald: Haha det var länge sen, det finns många duktiga tecknare på animanga nu (du t ex ;) så det krävs en hel del mer för att imponera. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Är tävlingen fortfarande öppen? :D Har så tråkigt just nu att jag inte skulle dra mig för att slänga ihop något ^^; Edit: Ah, till den 22 februari :D Prefekt! ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Yay! Ännu en tecknarsugen filur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet januari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2005 Och vet du vad? Du har lyckats få in mig också ^__^ du kan tacka zaffe. Det var hans tråd där han visade alla teckningar han hade gjort under tiden då hans dator var paj som insirerade mig till att teckna något och så såg jag ju den här tävlings tråden. Jag älskar såna här former av utmaningar som tävlingar exempel. Må bäste Tecknare vinna and let the games begin ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Jahapp, då slänger jag upp mitt bidrag, har inte hunnit rita så mycket under veckorna, massa skola och tjafs ^^ men nu ska det bli ändring på det. Det är inte lätt om man inte har sett snö förut, klart att man tar det försiktigt :);; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Något snygg Weee ^^ nu när min dator funkar kanske jag gör en cg (måste man nog göra om man ska ha nån chans o vinna ^^; ) men det är inte säkert att jag finner någon tid till det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 Tack zaffe^^, tycker att din bild är helt underbar, hoppas du hittar tid till lite färgläggning : ) Allas bidrag är väldigt väldigt trevliga, skoj att många börjar hitta till konstplanket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Hallå? Någon hemma stugan? Ska bara meddela att den här tävlingen inte har dött än, och att det är fritt fram att lämna in fler bidrag, för er som inte redan lämnat in något då. Och så ska jag kanske passa på att berätta att jag är hemma igen från min lilla skidresa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2005 Synd att signatur-funktionen är borta. Om den va kvar skulle jag skrivit där att jag va domare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 hade nästan glömt av denna tävling.. usch, jag måste sätta mig ner å komma på nåt snart, annars hinner jag nog inte! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 9, 2005 Hehe, verkar som att det är fler som har glömt den här tävlingen lite. Men nu har ni knappt två veckor på er att lämna in erat bidrag, så skynda på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg