Izzy Skrivet januari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Det här är ju i och för sig ganska off topic men då menar du väl ettan? Tvåan kommer väl ut...vad det nu var... 15 februari tror jag någon hade skrivit på NGE-tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 suck.. bilden blir bara hur sämst med en digital camera för 300 kr :P Ska ta och köpa en ny. jaja.. enjoy ;P hehe, skuggning synns inte med denna digitalcamera :P http://www.picturehost.co.uk/free.one/Photo001.jpg EDIT: han håller en snöboll i handen, vilket man inte ser nu. Och marken är täckt av snö. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 [OT] Jag har för mig att NGE skulle komma ut i februari sedan i april eller i nån sån konstig ording. Kenshin, jag tar kort med en mobilkamera men det syns endå, fast jag måste iofs sätta bilderna framför skärmen om det ska bli ljust.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 [OT] Jag har för mig att NGE skulle komma ut i februari sedan i april eller i nån sån konstig ording. Kenshin, jag tar kort med en mobilkamera men det syns endå, fast jag måste iofs sätta bilderna framför skärmen om det ska bli ljust.. :P Skulle isf tro att din mobils camera är bättre än min digital.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 [OT] Jag har för mig att NGE skulle komma ut i februari sedan i april eller i nån sån konstig ording. Kenshin, jag tar kort med en mobilkamera men det syns endå, fast jag måste iofs sätta bilderna framför skärmen om det ska bli ljust.. ;) Skulle isf tro att din mobils camera är bättre än min digital.. :P skaffa scanner grabbar ^^ det är inte såå dyrt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 [OT] Jag har för mig att NGE skulle komma ut i februari sedan i april eller i nån sån konstig ording. Kenshin, jag tar kort med en mobilkamera men det syns endå, fast jag måste iofs sätta bilderna framför skärmen om det ska bli ljust.. :P Skulle isf tro att din mobils camera är bättre än min digital.. :P skaffa scanner grabbar ^^ det är inte såå dyrt. Mm, men när jag tänker köpa scanner förlorar jag rit lusten och backar ur. Får ta och bestämma mig, vore kul att ha en scanner :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Kan du inte sätta länkar till alla inkomna bidrag på förstasidan Izzy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Mitt bidrag är en ny snabbhistoria eftersom det är tänkt att jag ska producera fortsättningen på serien också så fort som möjligt! Nå, det är i alla fall inspirerat från "Okänt soldat" av Väinö Linna, vilken handlar om finska "fortsättningskriget" 1942-44, mycket mäktig skildring, gillar ni inte bilden kan ni alltid läsa boken ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Fin bild håkan ;) Ska ta och läsa boken, blev lite sugen nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Nice bidrag ^^ jag lägger upp mitt inom snar framtid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Great! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Snart kommer min überstreckgubbe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha ne de gör den inte ja vet in va a ska rita en :D :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Är väll inge svårt att hitta på vad man ska rita när man har ett tema ThoseN! det är bara att tänka såhär Vinter - Snö vad har med det att göra Snowboard skidor slädhundar jul granar snöbollar - snögubbar m.m jag tycker inte det är nått problem iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Whey.. Jag har ritat och scannat in en bild, kommer antagligen upp ikväll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Yay...kan inte vänta tills ikväll! Och det går förövrigt inte så bra med mitt bidrag....kan inte komma på vad jag ska göra, får väl använda mig av det zaffe skrev.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Är väll inge svårt att hitta på vad man ska rita när man har ett tema ThoseN!det är bara att tänka såhär Vinter - Snö vad har med det att göra Snowboard skidor slädhundar jul granar snöbollar - snögubbar m.m jag tycker inte det är nått problem iaf! nene :D okej då :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 har skissat min bild och scannat har hållt på o färglaggt i 2 dagar nu ^^ hoppas jag blir nöjd med helheten ;D dessa tävlingar är kung! (?) det gör att man presterar sitt bästa ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Bra, önnu fler bidrag på väg in! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Åhhh jag är så lat så lat så lat... *slår sig själv för att hon är så lat* Den här är jättegammal, och jag har postat den på animanga förut. Men jag vill ju så gärna vara med på en anime.se-tävling också. XD Till alla Narutofans alltså (eller föredetta narutosfans som jag själv känner att jag håller på att bli): HAKU! *glomp* Och till er andra: Tycker ni att det är en tjej så får det vara det. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Du fuurin, bilden funkar ej. Det är bara detdära x:et. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Den funkar för mig och jag tycker att den var hel-ball! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 [borttaget inlägg] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 >.> Så jag är uträknad altså? >:) *skjuter Tomado* Skämt å sido, Fasen.. vad snýgga bidrag då! O.o men men.. skam den som ger sig.. ska fixa mitt bidrag nu ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Och till er andra: Tycker ni att det är en tjej så får det vara det. :P hehe... min kompis har utnämt honom till snyggaste tjejen i animen ^^ (han vet att det är en kille alltså) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Tomado, jag tycker inte att du som domare ska säga något om tävlingsbidragen innan vi har bedömt allihop!! Var tyst på den punkten tack! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg