chrippa Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Izzy, får man lägga in flera bilder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Nej, inte flera. Man man kan få "byta" bild. Fast helst ska man ju vara nöjd med den man lämnar in först. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Aaah, det blir min första tävling jag är med i på anime.se! Upp till kamp! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Så ska det låta Mustela! Och jag tycker vissa ska inse att ni kanske inte vinner, kanske kommer sist men då kan ni tänka lite: Jaja, jag gjordee ju iallafall mitt bästa, OCH FÖRSÖKTE!. Det kan ju finnas sånna som inte är med bara för typ Tywald är med o ebba o Zaffe(GÖR INTE SÅ!(enligt mig)) Och: Jaja, dom där är ju überduktiga på att teckna o jag e ju inte sådär überbra så deet va inte så konstigt. Jaja... Lycka till med tecknandet! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Heh. Om man skulle försöka vara med kanske.. Försöka rita något seriöst på första gången sedan nio-årsåldern.. Kan nästan bli roligt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Heh.Om man skulle försöka vara med kanske.. Försöka rita något seriöst på första gången sedan nio-årsåldern.. Kan nästan bli roligt. :D Det tycker jag du ska göra...om det är i klass med det vi har sett från din sida innan är du ju en het kandidat till förstaplatsen^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Fasen då <_< Både Zaffe,Ebba och Tywald i tävlingen.Som bäst blir jag väl fyra då..aja.Förresten,Izzy,finns det nått pris,eller är det bara för skojs skull? Japs,Vicious,PC,SM,Mr F och många mer har chans också vet du :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Jadå,det vet jag ^^ Jag menar bara att Ebba,Zaffe och Tywald är dom jag sett i tråden,så jag visste inte om PC & Co. skulle vara med.Och förresten är Ebba,Zaffe och Tywald några av mina favvo tecknare på anime.se,så det är bara naturligt att jag känner mig sämre än de ^^ För mig iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Jag menar bara att Ebba,Zaffe och Tywald är dom jag sett i tråden,så jag visste inte om PC & Co. skulle vara med. Jag har ju också lagt in en bild TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Jag menar bara att Ebba,Zaffe och Tywald är dom jag sett i tråden,så jag visste inte om PC & Co. skulle vara med. Jag har ju också lagt in en bild TT_TT Jag med faktiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Men det är ju mycket roligare om många är med, om bara ett par ställer upp blir det ju ingen riktig tävling! men vi har fått in ganska många bidrag, och jag hoppas på fler. Ni har ju över en månad på er... så ta er tid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Heh.Om man skulle försöka vara med kanske.. Försöka rita något seriöst på första gången sedan nio-årsåldern.. Kan nästan bli roligt. (!) Det tycker jag du ska göra...om det är i klass med det vi har sett från din sida innan är du ju en het kandidat till förstaplatsen^^ Jo, det var det jag tänkte också. Men jag vet inte.. Trist att utklassa alla.. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Nu känns det som om jag har dummat mig :D fasen då.AVd jag nu menar är ju att E,Z,T är mina favoriter bland tecknarna på anime.se,inte att ni andra inte har nån chans att vinna <_< För det har ni ju,allt hänger på dommarna. ...Hatar ni mig nu,Chrippa och S-Milla? (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Jag skulle ställa upp om det inte vore för att jag har ungefär ett eller två ton med saker som jag bestämde redan förra året som jag skulle göra, så det blir nog inte något. Kanske om jag gör en speedpaint. Aja, heja på. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Haha ja glömde bort dej InAction kom inte på nån mer då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 ...Hatar ni mig nu,Chrippa och S-Milla? ja, jag kommer hata dig för alltid och alltid i all framtid! Nej då, du är förlåten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 det är... okej, Sandera Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 hehe, jag tror faktist jag är med i tävlingen ;) Men bered er inte på någon fin bild från mig inte, ack nej. Jag ska iaf göra mitt bästa ! Bidraget kommer antagligen bli fottad med mobil camera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Haha ja glömde bort dej InAction kom inte på nån mer då... Du är förlåten. ;) Hehehe, sedan man vann första och andra tävlingen så har det ju kommit in lite folk som kan och många har definitivt blivit bättre här. Så, snart har man ju ingen chans om man inte sätter i ett kol och tränar på själv. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Heh.Om man skulle försöka vara med kanske.. Försöka rita något seriöst på första gången sedan nio-årsåldern.. Kan nästan bli roligt. :P Det tycker jag du ska göra...om det är i klass med det vi har sett från din sida innan är du ju en het kandidat till förstaplatsen^^ Jo, det var det jag tänkte också. Men jag vet inte.. Trist att utklassa alla.. ;) Jo det är ju sant förståss.....Men hursomhelst så känner jag att det kommer att bli ganska tufft att hamna på dom bättre placeringarna i denna tävling, har absolut ingen aning om vad jag ska ha som motiv, men det ska nog gå bra....kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Jag ångrar att jag redan har gjort mitt bidrag, nu har jag inget att göra på fritimmarna >/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Som jag sa till chrippa (eller vem det nu var), så kan man få byta ut sin bild, men man ska ju helst vara nöjd med den man lämnar in först. Dock får man inte ha med mer än en bild i tävlingen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 jo men då får jag såddana där konstiga val! "vilken av dom här två bilderna är en vinnare!?" men jag har nu att göra, jag har innhandlat 4 ranma 1 mangamania och nr 22 one piece! så jag har och göra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Åhå, så bra! Och när du har läst ut dem? ...du får väl inhandla nästa NGE, när nu den kommer...men den skulle väl komma nu någon gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 aah! jag har bara läst One Piece 21... För min kompis är för snål att köpa fler som han sedan kan låna ut till mig. Och NGE har väl redan kommit? jag har den iallafall, jag inhandlade den för ett tag sen, 1-4 Januari, nånstans där Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg