Izzy Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Nu var det länge sedan vi hade någon tävling här på anime.se, så nu tycker jag att det är på tiden! Jag hoppas att så många som möjligt vill/kan ställa upp, och att den här tråden inte dör med en gång. Då så, då vill ni kanske veta vad jag vill ha av er också? Jo, jag tänkte mig helt enkelt ett vintermotiv! Så enkelt är det. Den behöver inte vara i "mangastil" och det kan vara något så "enkelt" som ett vinterlandskap. Det måste alltså inte innehålla några personer eller någon händelse. Dock tar jag inte med fótografier i tävlingen, hur vackra de än må vara. Jag vill ha egnehändigt gjorda. På datorn, med blyherts, med färgpennor, vad ni nu kan komma på. LITE FÖRSLAG PÅ MOTIV: skidåkare,snöbollskrig, krigare i snö, gnistrande granar, skridskoåkare, m.m. Låt fantasin flöda! Jag har satt deadlinen till den 22 februari, jag tänkte att det var lagom tills att sportlovet är slut. (för min del iaf) Jag är domare+om någon annan känner sig manad är det fritt fram att pm:a mig. Så nu är det bara att sätta igång med ritandet , och lycka till!!! Edit: Vi har en ny domare, låt mig presentera... Tomado!! Edit2: Bedömning: Helhetsintryck och talang. Pris: Ära och berömmelse! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 ja! börja rita! även jag! Fast vänta nu.. Jag har ju ingen scanner! jaja, kanske kan få in en bild i datorn på ett eller annat sätt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Skolan börjar ju snart, så du kanske kan fjäska in dig hos lärarna lite? Annars kan du ju fråga någon kompis, eller ta kort på den, så länge man kan se vad som är på bilden är jag nöjd! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jag ställer upp! Dags för Skatan_Milla att göra premiär på tävlings fronten tycker jag ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jag ska nog kludda en bild,och sen se ifall min kompis känner för att vara snäll o låna ut sin scanner ^^ Hur bedömer dui bilderna?Av färgläggningen,figurerna,lanskapet,etc? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Hehe ja är väll me på den saken, ja längtade till en tävling faktiskt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jag bedömmer helhet och talang, eftersom jag inte sagt något om att man måste ha färg o.s.v är det svårt att bedömma efter det. Men jag kan säga att om du gör en figur, så vill jag gärna ha en bakgrund också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 min kamera är tyvärr trasig, enda kameran jag har då är väl en mobil kamera med ca 0.1mp om inte mindre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Man kanske skulle ta och dra ihop nånting...lite svårt att få inspiration av vintern just nu men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 bara ett vintermotiv? lätt fixat! jag är med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Får man ställa upp med en gammal bild som postats här i forumet redan? Om man får det så är det här mitt bidrag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Klart man får! Det är inga problem. Yay! Första bidraget inne! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Och då har vi vinnaren...TYWALD! Nej men nu ska vi vara allvarliga...den bilden kommer att bli svår att överträffa, men någon måste ju förlora också. Man får helt enkelt se det på sättet att det är roligt att vara med och slåss om andraplatssen...XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Oh, roligt! Jag ska absolut försöka vara med ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 hehe håller med mr.fantasy ^^ grattis tywald hehe, nä för fan, lite kamp ska de bli, jag är på -- (som att de skulle hindra nån ^^ ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 här är mitt bidrag! haha! snyggt tywald men... http://img.photobucket.com/albums/v442/ ... 155607.jpg haha, nej skojade bara, lägger upp nått fint om jag orkar rita.. Jajuste! ni behöver inte kommenter fel eller nått, vet dom redan, och angående bildkvalitén... den är tagen med mobil kamera.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 låter kul... aldrig riktigt lyckats göra nåt tilll nån tävling här förut även om ja tänkt o gö de.. får se om jag får tid över o skrapa ihop något till den här ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Ooh, kul! Det verkar som om det verkligen blir något av den här tävlingen. Till skillnad från den förra...hehe. Verkar vara ganska många som vill vara med också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 mm här är mitt bidrag, inte så imponerande orka göra nått allvarligt arbete Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 *backar sakta in i den mörkaste mörkaste delen av forumet för att försöka bli osynlig* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Backa på du, bara du inte backar ur helt. Ju fler desto roligare! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Fasen då <_< Både Zaffe,Ebba och Tywald i tävlingen.Som bäst blir jag väl fyra då..aja.Förresten,Izzy,finns det nått pris,eller är det bara för skojs skull? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Ära och Skryträtt! Har inte kommit på något bättre, men jag får väl diskutera med vår nya domare, Tomado! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Sandera sluta skryt!!!!!!11 (ja vill bli bättre på färglägga nu) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 http://images.animanga.nu/fanart/4027/snowboard.jpg Här är mitt bidrag, inget jag lade ner större tid på. tryck på space efter länken i browsern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg