Håkan Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Aj fan, jag såg inte att "fortsätt serien" hamnade uppe bland rubrikerna, undrade faktistkt vad som hänt med den men är nu on track, tack för påminnelsen, jag kankse inte är den enda som kommer att behöva en sådan! Men jag är på G i alla fall! Även om det är i blyerts än så länge Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 den va rätt snygg ;() Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Bilden funkar inte =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Bilden funkar inte =( gör den ju eller? ja ser den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 gör den ju eller? ja ser den Jag ser bara en ruta+lite till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 gör den ju eller? ja ser den Jag ser bara en ruta+lite till. Tror inte det är meningen att man ska se mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jo, poängen var att visa att jag är igång och att förklara varför jag hade missat att det var min tur att fortsätta. Jag tittade inte på de "fasta" rubrikerna så jag trodde att tråden hade självdött, det var även därför jag startade en helt ny tråd för att poängtera det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Nu funkar den iaf, kanske var något mixtrande med adressen eller liknande. Aja nu ser jag den iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Den här rutan är ju klart sämre än den klara sidan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Jo, men den är gjord när jag kom hem på fyllan och upptäckte att det var min tur, varpå inspirationen började flöda! (Det är även förklaringen till att jag lyckades bomma att göra rätt del (?) ) Jag trodde som jag nämnde att tråden hade dött för jag missade att den flyttades upp bland de fasta rubrikerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg