Izzy Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Så, jag ska göra någon av de andra som jag postade tidigare färdiga också. Men jag orkade inte nu på stört, så det fick bli en ny bild i stället. Det krävdes mycket självbehärskning för att göra klart den. Jag behöver mycket och petig kritik. Jag är som sagt inte helt glad idag, och då är jag som mottagligast för kritik (tro det eller ej) Så säg hemskt gärna precis vad ni tycker. Skit samma om det är elakt, men säg också VARFÖR ni tycker som ni gör. http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=294862 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 ja är det step-in bindningar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Ööh...ingen aning, jag åker inte snowboard, så jag ritade vad jag kunde komma igåg från förra året någ vi åkte skidor i Trysil. Men resten av bilden? Kommentera gärna den också... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Jag tycker att det blev en fin bild, gillar motivet då det inte är ofta man ser snowboardare i manga stil. Att säga f.ö. om bilden, jag håller med den personen på Animanga som sade att skrynklorna såg för stela ut på snowboard brallor, du skulle ha gjort dem rundare i kanterna så det såg hängigare ut. Dock så vet jag itne 100% säkert då jag själv inte är någon skrynkel-mästare ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Det hon/han sa var nog inte egentligen att de såg för stela ut, utan att byxorna satt för långt upp. Men det var hur jag tolkade det. Men som jag tänkte mig när jag ritade dem, så var det att de skulle vara hyfsat tajta, för enligt mig så är de flesta skidbyxor det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 tycker den var snygg, lite "love hina" sådär ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 A ja tänkte åckså nåt att "byxorna satt för högt upp" men ja visste itne va ja skule skriva innan hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg