Izzy Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Jag har inte ork eller motivation till att göra mer än ansikte och en fult skissad kropp de senaste dagarna. Jag tänker göra färdigt en av de tre, men ni får hjälpa mig med vilken. Och så vill jag förstås ha lite kritik på vad som ser fel ut redan nu! http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=294559 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 jag röstar för att du gör klart trean,även om alla bilderna var jättefina ^^ Frisyren på tvåan var snygg. Är ettans hår i röresle/vind (det finns ju två stora hårslingor som ''flyger'' ut på sidan..)?I så fall måste du måla kläderna en aningen åt det hållet,eftersom kläder o sånt blåser ju oxå med i vind/röresle. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Håret är inte färdigt, jag orkade göra två hårslingor, innan jag tog ett nytt papper och började om... Så det är tänkt att hon ska ha lite mera hår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Gör klart alla! tycker folk är mysko, när jag lägger av med en bild och börjar på en annan innan den första är klar så är det kört, jag återuptar aldrig tecknararbeten så fort jag börjat på nått nytt! men det är bara jag, jag kan inte bestämma mig, jag föreslår alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 jag måste säga att den ända "vinkeln" du kanske skulle kunna ändra på är på den första, flytta "kameran" lite mera upp eller ned i Y axeln. beroende på vilken känsla du vill ha på det ^^ jag har dock också svårt att komma intressanta vinklar.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Dom var ju skitfina! Speciellt den andras frisyr! KEEP UP THE GOOD WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 jag tycker LUGNT att du ska göra klart tvåan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Jag har ju redan gjort klart Zelda, men jag funderade på den andra också. Fast då måste jag hitta den igen först förstås... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg