sepeMuLLe Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 japp, nu är jag tillbaka, hade helt tappat insperation där ett tag, men nu är jag tillbaka. ny bild också.... (inte gjort fötter ännu för fötter är jag rädd för ^^ ) ändringar gjorda efter izzys inlägg ^^ Det var nog allt för denna gång, mer bilder kommer jag att lägga till eftersom, ge gärna kritik och om ni har gärna uppgifter som jag kan arbeta på, som t.ex. en situation. jag vill gärna ha idéer med "action" och fart i, då jag inte är så enormt duktig på att komma på dessa själv ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Hehe, lägg gärna upp länken så att det blir en länk XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 sry, för det, de va imageshack som jävlades, nu så är den uppe ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Snyggt designat spjut, ganska bra proportioner. Gillar hennes kläder. Håret reser sig lite väl mycket över huvudet tycker jag. Hennes vänstra axel har försvunnit ser det ut som, testa att ställa dig med armen rakt ut framför en spegel ochse hur det ser ut. Nyckelbenen ser också ut att sitta väl tätt. Våga rita fötterna nästa gång. Man kan inte bli bättre om man inte övar. Nu lät jag mycket gnällig...det var inte meningen. Men jag ville ge konstruktiv kritik, för jag vet att det är så mycket lättare att se sina egna fel om någon annan påpekar dem för en. Men du är på god väg. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 tack så mkt Izzy, kritik är aldrig negativ ^^ ju mer ni "klagar" ju bättre blir jag på att se mina fel och utvecklas där efter :P så ju mera kritik ju bättre blir jag ^^ så ser jag det. problemet med axeln är att jag är kille, mina proportioner och muskelbyggnad är mycket annorlunda än på en tjejs så jag har inte fördelen att kolla i spegeln ^^ med tanke på att jag är slagverkare så har jag även välbyggda över armar så det skulle bli att se hel skummt ut om jag ritade efter det ^^ (oj va skrytigt det lät.. sry :( inte menaingen), men jag ska försöka :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Hehe, du akn ju alltid be en syster/kompis/någon av kvinnligt kön att hålla ut armen åt dig i två sekunder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 fan varför dör alltid mina trådar på typ 2 sec ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Jag måste nog dessvärre säga att det gör det för de allra flesta. Se bara på ebbas trådar, HON har verkligen talang, och de dör efter 4sec... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Den va rätt snygg! men som Izzy sa våga rita fötter man kännar inget på att inte rita fötter ritar man fötter lär man sej snabbare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 yepp fötter ska de bli! ;D mjo izzy håller med, men de dör väll inte såå fort gör de ? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Fin bild ;) Har inte så mycket att klaga på, bara att som izzy sa så är håret lite högt. påminner om en Amazon på nåt sätt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Vilket prog är det du använder när du färglägger? Jaja, KEEP UP THE GOOD WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Vilket prog är det du användernär du färglägger? Jaja, KEEP UP THE GOOD WORK! Jag använder Paint shop pro 8, och en snarlik metod som ebba, dvs "magic wand metoden" ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg