ebba Skrivet juni 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 hrm, hej hej! ja slängde upp en ny bild ... om nån kommer ihåg mej ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 27, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2005 Vem är du? Haha, klart vi inte har glömt dig ebba :) Riktigt snygg bild tycker jag, allting klaffar i den både färger och stämningen. Hoppas att du lägger upp fler bilder inom en snarare framtid än 6 månader, konstplanket är inte detsamma utan allas våran ebba. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korinthian Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 Jag gillade "Azshi", även om dom undre armarna såg ut att komma ur armhålorna. Men jag kan tänka mej att det är svårt att få 4 armar att se naturtrogna ut (eftersom dom skulle behöva egna axlar för full rörlighet). Händernas spetsighet och sprödhet ger är väldigt bra. Och ringen på "vingfingret" är en rolig touch. Jag tror att du skulle kunna rita en riktigt bra medusa, varför vet jag inte, men det är bara en känsla jag får. Korinthian - konstexperten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 angående Sai, så är färgläggninen mycket bra, passar in med den "stulna" bakgrunden ;) MEN... höfterna ser inte alls symetriska ut, den högra höften ser kantig och för stor ut. Annars så är anatomin superb ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juni 28, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2005 håller med Mustela hennes högra höft ser väldigt mysko ut, men som sagt, mycket bra bild annars..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 märkte själv höften nu efter ni nämnde de... man ser inte alltid allt själv :P får se om ja kanske kan fixa till de där, annars får hon va sån... men annars kul att man e lite ihågkommen ännu, o tackar för kommentarerna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet juli 2, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2005 men annars kul att man e lite ihågkommen ännu^^ hur skulle jag kunna glömma skaparen av mig avatar..=) tack ännu en gång att jag får låna Nila =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 ...fattar bara inte att du kan rita så jävla bra älskar dina bilder, vill ha mera :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Ebba jag tycker att du målar jätte jätte jättejätte snyggt särsligt den där Wepon hunter Kyoh. ä du ny? Välkommen ! xD Find bilder Ebba (igen) filen finns inte längra på deviantart :S på sista bilden P.S. varför spelar du på pve server i WoW? suger ju xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 Riktigt snyggt asså :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 ThoseN: Tackar, jo rätt så ny är man väl :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet juli 29, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2005 xD ....... Så snygga bilder asså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Ebba jag tycker att du målar jätte jätte jättejätte snyggt särsligt den där Wepon hunter Kyoh. ä du ny? Välkommen ! xD Find bilder Ebba (igen) filen finns inte längra på deviantart :S på sista bilden P.S. varför spelar du på pve server i WoW? suger ju xD PvE??? va e de :P slutat me de faktiskt :) började spela på sylvanas för nån månad sen som UD rogue :) men PvE va roligt ett tag men sen började de bli tårkigt o uttjötat att föröska få ihop alla sina jävla tier gear :) och hmm, tänkte inte på att bilden itne fanns mer, städade på deviant för ett tag sen o tog bort lite skit ja inte tyckte om, hehe ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 nya kladdar igen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Första: Högra höften är lite kantig Andra: Läskig, men otroligt snyggt. Tredje: Min favorit av de här tre, helsnyggt helt enkelt! ;) (förlåt om jag var lite korthuggen... är trött) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Första: Högra höften är lite kantig Andra: Läskig, men otroligt snyggt. Tredje: Min favorit av de här tre, helsnyggt helt enkelt! ;) (förlåt om jag var lite korthuggen... är trött) såg de där me höften efter att jag scannat... har fått nån grejja me o gö kantiga höfter, måste försöka göra mej av med den vanan ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Snygga bilder :D ja gillar med alver:3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 lite kort.. första. lite wow över den, bara känns så.. högra handen ser lite mysko ut, och henes högra höft har lite utav samma som sai har/hade, en liten kant. mycket snygg annars. andra. mys..=) det ända jag ser är att hennes armar är lite småt långa, nu vet jag inte om du har tänkt dig det eftersom båda är lika långa men, annars..wow..(som i snyggt) tredje mycket mys den med =), men det är hennes vänstra hand som ser lite konstig ut, kan inte sätta fingret på exakt men..nåt sakas..eller nåt.. trevligt att du inte har laggt av med målandet helt och hållet. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 ny bild :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 snyggt som vanligt. Gillar alla taggarna och den säregna stämningen, mer bilder av detta slag. (är trött på alla sockersöta bilder och ninjor som svämmar över) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg