Hoppa till innehåll
Anime.se

ebba bebbas galleri [NY BILD 28/10]

ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag gillade "Azshi", även om dom undre armarna såg ut att komma ur armhålorna. Men jag kan tänka mej att det är svårt att få 4 armar att se naturtrogna ut (eftersom dom skulle behöva egna axlar för full rörlighet).

Händernas spetsighet och sprödhet ger är väldigt bra. Och ringen på "vingfingret" är en rolig touch.

Jag tror att du skulle kunna rita en riktigt bra medusa, varför vet jag inte, men det är bara en känsla jag får.

Korinthian - konstexperten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

märkte själv höften nu efter ni nämnde de... man ser inte alltid allt själv :P

får se om ja kanske kan fixa till de där, annars får hon va sån...

men annars kul att man e lite ihågkommen ännu, o tackar för kommentarerna ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 weeks later...
Ebba jag tycker att du målar jätte jätte jättejätte snyggt särsligt den där Wepon hunter Kyoh. :surprised::surprised::surprised::rolleyes::rolleyes:

ä du ny? Välkommen ! xD

Find bilder Ebba (igen) filen finns inte längra på deviantart :S på sista bilden

P.S. varför spelar du på pve server i WoW? suger ju xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...
Ebba jag tycker att du målar jätte jätte jättejätte snyggt särsligt den där Wepon hunter Kyoh. :surprised::surprised::surprised::rolleyes::rolleyes:

ä du ny? Välkommen ! xD

Find bilder Ebba (igen) filen finns inte längra på deviantart :S på sista bilden

P.S. varför spelar du på pve server i WoW? suger ju xD

PvE??? va e de :P slutat me de faktiskt :)

började spela på sylvanas för nån månad sen som UD rogue :)

men PvE va roligt ett tag men sen började de bli tårkigt o uttjötat att föröska få ihop alla sina jävla tier gear :)

och hmm, tänkte inte på att bilden itne fanns mer, städade på deviant för ett tag sen o tog bort lite skit ja inte tyckte om, hehe ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första: Högra höften är lite kantig

Andra: Läskig, men otroligt snyggt.

Tredje: Min favorit av de här tre, helsnyggt helt enkelt! ;)

(förlåt om jag var lite korthuggen... är trött)

såg de där me höften efter att jag scannat... har fått nån grejja me o gö kantiga höfter, måste försöka göra mej av med den vanan ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lite kort..

första.

lite wow över den, bara känns så.. högra handen ser lite mysko ut, och henes högra höft har lite utav samma som sai har/hade, en liten kant.

mycket snygg annars.

andra.

mys..=) det ända jag ser är att hennes armar är lite småt långa, nu vet jag inte om du har tänkt dig det eftersom båda är lika långa men, annars..wow..(som i snyggt)

tredje

mycket mys den med =), men det är hennes vänstra hand som ser lite konstig ut, kan inte sätta fingret på exakt men..nåt sakas..eller nåt..

trevligt att du inte har laggt av med målandet helt och hållet. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 months later...