Hoppa till innehåll
Anime.se

ebba bebbas galleri [NY BILD 28/10]

ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

[2005-28-10]

Hum, en liten ny bild igen då... inget speciellt, kunde blivit bättre, bla bla, men hade kul iaf...todeloo

http://www.deviantart.com/deviation/24345373/

[2005-08-10]

hej hej, tänkte slänga upp nåra skisser jag kladdat på, som jag eventuellt nån gång i framtiden skall färglägga... när ja orkar ^^;

Assasin

Elona

Malice

[2005-06-27]

hej... jag lever faktiskt, och är tillbaka för en liten stund med en ny bild ^^;

Sai

*återvänder till spelandet*

- - - - -

Clawfeather

Heh, vad kan jag säga, WoW har fått mej inspirerad till att rita lite mer fantasy än vad jagb rukar göra, speciellt drakar, har massa kladdar men den här är jag mest nöjd med. Glömde lägga till en liten streckgubbe som visar hur stor han är jämfört med en vanlig männska, men attans :rolleyes:

Tarisha

Hon här har en liten historia som går ihop med draken ovanför men jag orkar inte dra alla bakgrunder bakom nån av dom nu, gör det sen nån gång i framtiden när jag färglagt dom, hehe :P

Men hon var kul att rita, speciellt hennes armor och svärd, och ja, hon är oxå inspirerad av WoW ^^;

Ma

En liten bild tagen ur vad som kanske blir en liten serie om Ma, om ni kommer ihåg henne ^^;

Kommer nog färglägga dom här bilderna förr eller senare, när jag har tid och ork...

Jao, även om dessa inte är några überseriösa bilder (som vanligt) så får väl ni kritta om ni känner för de, kommer ju aldrig orka ändra något men äsch då...

[2005-03-05]

Azshi

har ju redan en tråd me den här bilden så skit i den, men tänkte ändå slänga in den här :P

[2005-01-08]

Drahma

Ingen färglagd bild, bara en skiss som tog för lång tid...

men jag gillar henne, skall snart färgläggas.... hon fick ett rätt litet vapen, iaf. om du jämför med många andra av mina bilder ^^;

[2005-01-07]

Kyoh

De här e väl inte min bästa precis, men ville bara ha pojken i färg, la inte ner alltför mycke energi på färgläggandet, tog dock några timmar >_< min hand lever inte längre...

photoshop 7 o mus ^_~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Snyggt och detaljerat, som vanligt. Ebba när ska du göra något som INTE är snyggt, så vi andra slipper vara avundsjuka?? :D

En liten sak, och det är att ansiktet ser tomt och lite mystiskt ut, men det är förmodligen ögat. Och det kommer nog se bra ut när det blir färglagt. *väntar spänt på färgläggningen*

Tur att du la upp den här också, jag blev lite irriterad när bildservern inte fungerade på animanga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 months later...

Wheiiie! Ebba är tilbaka, och nya bilder har hon med sig också! Härligt!

Vet inte om jag ens vågar säga något om bilderna men... gör det ändå!

Första bilden, vingarna ser lite tomma ut, kunde behöva lite mer fjäll/fjädrar. Annars jättesnyggt och älskar huvudet! Och kom på att halsen nästan ser ut att vara platt som ett papper...men det kanske bara är jag? :rolleyes:

Andra bilden, Jättesnygga och detaljerade kläder/armor, man måste ju bara älska handsken! Dock är det något med ansiktet som jag tycker ser fel ut...kan inte sätta mitt finger på vad det är. Kan vara att ögonen sitter för långt upp eller något.

Tredje bilden, Ma... älskar Ma, underbar, alla vecken är perfekta! Hennes högra höft är det enda som ser lite småknas ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yay! Nya bilder! Dags att plocka fram det analytiska ögat igen då.

Bild 1, Jag gillar verkligen designen med "senorna" på vingarna. Fast klorna vet jag inte om de är så bra med bara två klor på vardera "tass"(?), rent desingmässigt altså. Sen som någon sade, det ser lite tomt ut utan mera fjäll, men det kanske kommer i en eventuell färgläggning senare ;)

Bild 2, Kläderna och svärdet är verkligen snygga. bara att bilden längst upp till höger på överkroppen utan rustning ser mer ut som ryggen. Kanske för att huvudet inte finns med.

Bild 3, Jag tycker att hatten inte riktigt har rätt form för att vara nedåtlutad.

Skönt att se lite aktivitet från din sida Ebba förutom i warcraftvärlden.

Förresten, vad spelar du för något? Själv spelar jag Troll Shaman på Burning Legion ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ah najs najs... du ritar med penna, scannar in och färglägger i ps7? jag måste nästan rekommendera illustrator och en va hetere en draw pad... jävligt najs blir det, du slipper pilla lika mycket i datorn då...

men vad vet jag...

ja ritar me penna o scannar o kladdar i photoshop... o vill inte gö på nåt annat sätt o ja avskyr draw pad/rit penna/wacom va man nu vill kalla det ;P

håller mej till de ja kan(?), e alldeles för lat o omotiverad till o lära mej nåt nytt... sån e jag XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kej...nu har vi vaknat..lite iaf..

1. snygg men det känns som det saknas lite, kropp och vinkar är lite för vita typ. men det kommer la sen när den får färg.(?)

2. mycket snygg.

3. som Mustela skrev, hatten är inte bra. men resten av bilden är okej. (som i bra..bättre än vad jag någonsin kommer kunna måla/rita)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter