Icey-Icecold Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Jag vet inte om nån har gjort en sån här tråd. om nån har det så säg det asap! DA är en sida där man kan lägga upp bilder och sånt. det finns alla möjliga olika sorters kategorier (t.ex anime) och sånt. Man måste åtminstone kolla den. www.deviantart.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=1615 Där har vi den ja ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Jag vet inte om nån har gjort en sån här tråd. om nån har det så säg det asap! DA är en sida där man kan lägga upp bilder och sånt. det finns alla möjliga olika sorters kategorier (t.ex anime) och sånt. Man måste åtminstone kolla den. www.deviantart.com Om du kollar Xtra noga så märker du att nästan alla som lägger upp bilder här länkar till DA ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Ja men alla visste kanske inte vad DA är för nåt men kan ju lägga upp sitt konta tex... ja har ett men ja har inte många bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey-Icecold Skrivet januari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 jag suger på att rita men jag tittar gärna på andras bilder. men nu så har min dator börjat muppa sig på DA så jag kan inte gå in på den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Gillar inte heller dumma datorer men alla ken väll lägga upp sina konton eller det har funnits en annan sån tråd men varför inte en ny? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Hmm, Jag har redan Deviantart.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 ja me Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 de flesta här är med i DA eller något annat ställe där man kan lägga upp bilder och annat. Men jag tror majoriteten ligger på DA... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 DA tycker jag funkar bra som community, men när det gäller att direktlänka bilder så tycker jag inte alls om DA speciellt mycket. För det är ofta segt och det ligger nere. Nej då tycker jag bättre om photobucket http://www.photobucket.com som är gjord för direktlänkning. Jag har ett konto på DA för att prata med människor där och kommentera på deras bilder och ett konto på photobucket för att kunna länka till forum. Sen uppskattar väl inte DA direktlänkning sådär jättemycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg