LordMune Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Mjo. Animé är en ganska stor del av mitt liv, så det är väl ganska naturligt att det har förändrat det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paizuri Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Förändrat?, jag har inget liv längre ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Animen har mer eller mindre tagit över mitt liv! Det är inte ovanligt att jag kollar anime när jag egentligen behöver göra läxor och sånt. Den enda grejen som jag lyckats prioritera över animen är World of Warcraft. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 tja... vad kan man säga... tittar nog på 25 timmar anime i veckan... så lite soffpotatis har man nog allt blivit pga animen ;) men de var/är värt varenda minut de som fick mig att trilla dit va Gunbuster och Kamui no Ken... anime borde komma med varningslappar xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Tycker inte direkt anime har förändrats mitt liv. Enda det har givit mig är lite svordommar som är alltid trevligt att säga ^^ och att jag har tittat på lite mer "tecknat" annars är det bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tottetutte Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Jag blev helt förrändrad när jag kollade på Naruto jag började ladda ner massa lika anime efter det och jag kan knappt sluta att ladda ner nya animes nu (nu håller jag på att ladda ner Naruto, Bleach och scryed) och jag råder er att kolla på dem ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Kan inte påstå att anime förändrat mitt liv, mer än vissa små portioner kanske. Kan nämliggen bli lite för emotionellt indragen....Kännde mig deprimmerad i en vecka efter Tsukihime. Mer än plånboken är lite extra tom och att jag har något kul att göra när jag inte är med folk så har väl anime inte har förändrat mitt liv nämnvärt.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Anime har nog inte förändrat mitt liv så mkt.. eller jo kanske första Transformers som gick på TV när ja va liten satt som fastklisstrad framför TVn varje lördag morgon och tittade på den underbara Transformers animen.. Annars så har mangan bettyt riktigt mkt för mig.. Andra människor spelar data jag läser manga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gillis Skrivet november 11, 2014 Anmäl Share Skrivet november 11, 2014 Gammal tråd det här! Anime och manga har definitivt förändrat mitt liv! Såg det ju under uppväxten och jag skulle inte vara den person jag är idag utan det. Jag tycker anime har gjort mycket för min mognad som person. Många huvudkaraktärer som var inspirerande och blev förebilder :-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikushimi Skrivet januari 16, 2015 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2015 Jodå nog har anime förändrat mitt liv en del jag har ju upptäckt en helt ny värld jag ej trodde fanns. Även fast anime verkligen inte är mitt ända intresse utan ägnar mycket tid åt live action också så är anime ett av mina största intressen och prioriterar det högre än allt annat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg