docster Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Tänkte visa lite fotografier jag har tagit. Plattan - Plattan klockan 03.00, lungt och fridfullt... Solnedgång - Tog kort på en soldnedgång, blev ganska lyckat. Har dock manipulerat bilden lite så det blev en rödare nyans. Solnedgång i Stockhom - Ännu en solnedgång fotografi, min favorit! Dyster - Skulle ta ett dystert fotografi till en projekt, tycker jag lyckades ganska bra. :) Staty - Jag som försöker vara konstnärlig ;). Nytt Höghus - Inget speciellt, men jag gillar att fota hus ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 snyggt ;) , jag är ganska fotointreserad själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 snygga, uttrycksfulla bilder, gillar hur du fått till stämningen i den dystra bilden ;) dock så är jag inte ett dugg "skillad" på fotografering, men det dystra kortet var vackert :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 den andra bilden där, solnedgång, var fruktansvärt fin ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 fina! men får du verkligen va ute till 3.00 ;) ska dra ut med min digitalkamera nån dag ja me. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Alla var nice men framför allt Dyster var snygg, gillar den skarpt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Måste hålla med dig själv om att Solnedgång i Stockhom är den bästa....det är nåt speciellt med den bilden. Mycket fina bilder dom andra också^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 docster: Hur har Du fått såpass bra skärpa på bilderna? Är de tagna med en systemkamera? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 docster: Hur har Du fått såpass bra skärpa på bilderna? Är de tagna med en systemkamera? Jepp, alla fotografierna är tagna med systemkamera. Nikon d-100 för att vara mer exakt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Åhh, lite fotografier på konstplanket, det var på tiden! All var fina, men bilden på plattan var lite speciell, det är sälllan det är så öde där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Skitfina foton docster! Gillade nog mest den andra solnedgången. KKEP UP THE GOOD CAMERAWORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 Tack för alla snälla kommentarer, la upp en bild till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg