Zaku Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 Alltså nån måste ju veta XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 Åh herre gud, trippelposta inte... Spam delux Enimen gör inte det vad jag vet, jag har för mig att nån nämde att mangan gör det. MEn det är väldigt oklart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 3, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2005 Mangan fortsätter har jag hört, men det finns inget mer i animen. tja hej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juni 5, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2005 hxh var riktigt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 Åh herre gud, trippelposta inte... Spam delux Enimen gör inte det vad jag vet, jag har för mig att nån nämde att mangan gör det. MEn det är väldigt oklart de va ingen spam. ja skicka ett meddelande varje vecka för att ingen svarade fast många förmodligen visste :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 7, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2005 mangan fortsätter långt efter det... men den är 1. fult tecknad 2. typ fått värre en DB stil över sig... dvs slåss slåss slåss... och slåss lite till typ ingen större handling då de slåss var tredje sekund... tvivlar på att de gör om manga fortsättningen till anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maikel Skrivet mars 24, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2006 Tja mitt första inlägg här på forumet. För oss som sett slutet G.I final vet att det finns fortfarande en hel del som inte man fått svar på än. Som Dread skriver en hel del fighter som inte lösts ut än som man skulle vilja se. Men även en del annats vill inte spoila så de se sett sista serien vet vad jag menar. Är det någon som vet något om nån fortsättning? Förövrigt så är den skönaste karaktären i serien Hisoka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg