Jocke Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Sitter just nu och lyssnar på "Toka Kareho", ordentligt ös på den låten.. någon som lyssnar på detta tämligen nya band? "Kimi to iu hana" är ju även den fruktansvärt bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 De få låtar jag har hört har ju varit helt okej. Men jag är inte helt säker på om de är min stil... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orphen Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 alla som kollar på naruto.. eller iaf de flesta som kommit en bit har hört en låt med asian kung fu generation (Andra introt) jag har hört ca 14 låtar av detta band och jag tycker helt klart det är ett ruggit bra band. "Kimi to iu hana" som du sa är en bra låt, iofs är alla låtarna jag hört med dem bra =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Den ända låt jag har hört är just Naruto-inledningen. Kanske borde lyssna lite mer på dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rabieskatt Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 skulle vara lite kul att kunna spela den. någon som vet nån sida med animetabs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo3k Skrivet april 20, 2004 Anmäl Share Skrivet april 20, 2004 Har faktiskt deras senaste album tror jag det är (eller näst senaste) Kunkei five M! Jätte bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 skulle vara lite kul att kunna spela den. någon som vet nån sida med animetabs? http://powertabs.net/pta.php?page=song,10042 = tabbad av (f.d) klasskamrat ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 har inte hört så mycket på dom... men den låten som dom gör till naruto intro är kass... fast den till skillnad från den sista ( alltså den som är just nu ) fighting dreamers eller vad den heter är den bra... ush vad fighting dreamers suger tycker att det tjedje introt är det bästa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 *nickar nickar* asmogriff är ingen dålig pys på att tabba inte. tyvärr gillar han inte anime något vidare, men vi (jag och mogger) har försätt honom med åtminstone ett par låtar att tabba ifrån Naruto; Kakashi's Theme Need To Be Strong Sadness And Sorrow The Rising Fighting Spirit sen får ni absolut inte missa hans underbara tabningar av "Tenacious D - One Note Song" och "Dr. Phil Theme" (han har verkligen för mycket fritid). Alla hans tabbar finner ni här. ---- Alla filer som kan laddas ner ifrån länkarna ovan är powertab-filer, och när jag tänkte efter så kanske inte alla har tillgång till detta program. För er som endast vill ta och lyssna på tabbarna (i form av midi), kommer här alla länkarna ännu en gång... förlåt. Haruka Kanata, Kakashis's Theme, Need To Be Strong, The Rising Fighting Spirit, Sadness And Sorrow, Dr. Phil Theme, One Note Song. Dock när jag sitter o lyssnar på dem som midi verkar de låta sämre än i powertab.. oh well, enjoy! ^^; (varför startades det en ny tråd om Asian Kung-Fu Generation när Herid redan hade skapat en alldeles duglig tråd?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 (varför startades det en ny tråd om Asian Kung-Fu Generation när Herid redan hade skapat en alldeles duglig tråd?) Om du kollar på datumet som den här tråden skapedes på så kan du se att det är tvärt om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 ha, där ser man! fy på mig för att inte kolla på datumen och fy på Herid för att inte använda den så omtalade sök-funktionen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 sitter och lyssnar på dom nu....tycker dom är ski... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 ha, där ser man! fy på mig för att inte kolla på datumen och fy på Herid för att inte använda den så omtalade sök-funktionen. Ja har man sett. Fy på dig Herid... Nu låser jag min egen tråd.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 lyssnat på några låtar av dom men inte orkat tankat ner albumet. om att herid fel låser sin egna tråd.. detta är nått stort ,o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Herid är hård mot dom hårda, i detta fall han själv. Jag har nu nästan alla Asian Kung-Fu Generations album och singlar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 17, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2004 Mirai no kakera owns Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 Jag lyssnar på AKFG. Gotoh, Yamada, Kita och Ijichi har en av mina favoritband. man bör bl.a. lyssna på: Kimi to Iu Hana Loop & Loop Kimi no Michi Made Rewrite Twelve Är det någon annan än jag som har hört de engelska låtarna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gfgdnk3 Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Har hört _allt med AKFG, varav de engelska låtarna kanske inte är några höjdare rent sångmässigt^^ Deras bästa är: Jiheintansaku (inte 100 på om det blev rättstavat nu men^^) Flashback No name Aoi no Uta Har faktiskt gjort en fansida tillängnad dom; www.home.no/akfgfan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet maj 27, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2009 Inte lyssnat överdrivet mycket på AKFG, men har lyssnat mest på Imada Minu Asu ni, som jag tycker dessutom har snyggast omslag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg