carlan Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag är i brutalt behov av dineros och kanske tvingas sälja min Maison Ikkoku boksamling.. 14 böcker... kostade 200-240:- styck på sfbokhandeln.. vad kan man få för dom om någon är intresserad? jag har ingen aning, (men lura mig inte :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Kan börja med att säga om hur bra skick de är i ;) För övrig tinte intresserad... men du borde väl kunna få 150 spänn per bok om de är i perfekt skick. Min åsikt bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Lägg upp bilder. Det brukar funka om man vill få något sålt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 ack... jag skulle vilja ha Maison ikkoku bok 2 :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Jag är lite sugen men tror inte att jag vill köpa eller ge bud utan att ha fått se bilder så man vet hur kvaliten är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carlan Skrivet maj 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 Jag har lagt upp bilder på böckerna nu.. http://www.penetrator.se/maison.jpg lägg bud, inga bud är för låga! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 16, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2004 hur vet man att du inte har kafferingar i böckerna :D dessutom tycker jag att du ska lägga ett pris sen kan det disskuteras Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carlan Skrivet maj 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 21, 2004 hur vet man att du inte har kafferingar i böckerna :D det vet man inte ;) men jag dricker inte kaffe så det finns absolut inget sådant, har bara läst böckerna 1gång. väldigt varsam om dom.. skicket är perfekt, det är ju inte ofta butiken har alla böcker inne för tillfället. jag fick specialbeställa och krångla för att få hela serien. fick vänta upp till en månad för leverans ibland :( hmm pris, jag vet inte jag vill bara få dom sålda. till högstbjudande.. kom kostade ungefär 2700:- att köpa vad är bra pris då? 1900:- ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Vilket jäkla rövarpris du köpte böckerna för. Jag kan beklaga att du får ett riktigt inferno i att sälja alla volymerna. Du har mitt varma lycka till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lordgus Skrivet juni 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2004 hur vet man att du inte har kafferingar i böckerna :D Ja, han kan ju knappast posta fotos av varje sida. XD Skulle ev. varit lite intresserad om jag kunde klara mig utan käk i några månader. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamira-chan Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 Jag bryr mej inte om det skulle råka vara nån kaffe ring i boken så länge det går att läsa.. jag köper gärna... men priset är för högt för min plånbok... om du skulle få för dej att sänka priset köper jag direkt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
carlan Skrivet juli 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 26, 2004 rövarpriset vad det man fick betala sammanlagt för alla volymer.. inte klarade man av att räkna ut det när man var så inne i serien. ge bud så säljer jag.. måste ha pengar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg