Skatan Milla Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Japp, satte mig idag och kom inte på vad jag skulle rita så jag körde min standard procedur. Det vill säga att jag kollade på mina gamla teckningar för att se vem jag skall rita, sagt och gjort det blev Mizuko som fick sig ett ansikts lyft. Här har ni den nya bilden: Och den gammla för er som ej minns: Själv så tycker jag att den blev mycket bättre på flera punkter, men den har såklart sina missar. Den nya pratar jag om då då ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Nice, skulle vilja rita (observera jag skrev rita inte måla, föra alla som kommenterade detta förra gången jag skrev nåt liknande...) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Tackar :) (observera jag skrev rita inte måla, föra alla som kommenterade detta förra gången jag skrev nåt liknande...) Jag observerade det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Tycker att den blev bra....kan egentligen inte hitta något fel på den. Fortsätt så här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 jättesnyggt! Den blev mkt bättre än ettan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Du utvecklas verkligen snabbt, din fuskare! Sen jag ritade love hinabilderna kan jag inte göra kroppar längre...bläää! Det enda positiva är att det går lätta att göra anskiten. Jaja, till bilden... Armarna är lite väl smala oc händerna lite små. Gillar ögonen och håret mest ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Jättefin!Jag tycker om din Mizuko karaktär,av nån okänd anledning ^^ Jag håller med Izzy om armarna och händerna.Ögona är oxå min favorit på bilden ^-^ Men halsen...ser lite skum ut.Den smalnar liksom av längre upp vid huvidet.Annars är bilden fin-fin,vettu =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Tack för alla kommentarer! Izzy: Tack, jag verkar ha problem med armar och händer men det är väll samma sak som gäller för dem som resten av kroppen, öva öva öva! Jag tror jag har kommit på hur jag skall gör för att få dem rätt, göra armarna sist och göra dem dubbelt så smala som ett lår, det borde bli rätt.. hoppas jag. Sandera: Jag gillar också henne jag vet inte varför, det har väll att göra med min ninja fetishism ;) Det här är det som jag gillar med att lägga ut mina bilder på Konstplanket och inte bara på DeviantArt. Folk vågar säga vad dem tycker ser konstigt ut på bilden och vad dem gillade med den, det hjälper mig verkligen att utvecklas snabbare! Det där med halsen tänkte jag inte på, det blir lätt så att jag kurvar den när jag går ut för att göra axlarna och det, skall tänka extra på det nästa gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg