ebba Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 blubb blubb http://www.deviantart.com/deviation/13761668/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Nice, vill verkligen se den målad, riktigt, väldigt snygg, vill måla så snyggt också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Jag har redan kommenterat på DA ;) Dread: Det heter Rita, måla gör man med färger. (kanske t.o.m. pensel krävs för att det skall heta måla) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Snygg som vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 jajaja... rita måla nästan samma grej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 snyggt ebba de stämmer SM måla är med pensel tex.. rita är med papper o penna typ ehhe ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Jag har redan kommenterat på DA ;) Och vad heter du på DA ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Fantasifullt nog så heter jag: Skatan-Milla ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 fan va fint ebba ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Vad mer kan man säga än att det är snyggt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Har redan kommenterat den på animanga, men jag kan väl inte säga för mänga gånger att jag tycker den är skitsnygg. Dock tycker jag ögonen sitter väl långt upp... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Izzy: Jag tror att det är en illusion som alv öronen skapar med tanke på att dem inte går lika högt upp som ett par vanliga människo öron gör. Bara en tanke men du kan ha rätt. ebba: Jag hittade den här på DA, tycker den påminner en del om din stil http://www.deviantart.com/deviation/13775707/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 izzy angående ögonen ja, så har ja gjort ett litet fel där, för de va meningen att hon skulle hålla uppe huvvet lite så att göonen hamnade där, de som egentligen e fel e munnen o näsan som borde vart högre upp ;P skatan_milla kolla in mer bilder av maui-sama där så märker du att vi inte alls har lika stilar, avgudar hennes stil totalt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 mycket söt...=) bra jobb som vanligt..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Skitsnygg, som vanligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Dread: Det heter Rita, måla gör man med färger. (kanske t.o.m. pensel krävs för att det skall heta måla) Fel, skulle nog säga teckna heller, även om rita också går ;) ¨ *_* viktigpettern Hellis, On topic: Mycket mÜcket snyggt! Men vad kunde man förvänta sig?^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 rita, kladda, måla, teckna, whatever säger jag XP tackar tackar alla iaf ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg