Mamimi Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 ^.^ Jag har länge funderat över om Gadget som brukar visas på tv4 varje lör- och söndagsmorgon är en gammal Anime? bara en grej jag gått o tänkt på! aja tack för mig /mia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Jag tror Japan var lite inblandat i själva animeringen, men annars är den fransk-brittisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 i vilket fall som så är den väldigt rolig & bra ;) En av mina favoriter sen barnsben. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 i vilket fall som så är den väldigt rolig & bra ;)En av mina favoriter sen barnsben. ja, det va alltid så kul när själva uppdrags pappret alltid sprängdes på chefen tyckte man :).. iaf jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobra_666 Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Gaget, lägg ner pippi är mer anime, losers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zindu Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 i vilket fall som så är den väldigt rolig & bra ;)En av mina favoriter sen barnsben. Absolut, det var en av mina stor favoriter också.. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Gaget, lägg ner pippi är mer anime, losers Måste fråga, vem är du o kalla andra losers pga ett annat tycke? Lägg ner den där attityden, den kommer bara ge dålig stämning här på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg