katsumoto Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Vet någon vad det finns för bra manga-Serietidningar i vanliga butiker? I tex matbutiker, bensinmack etc. Tack på förhand Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 jaa, på coop forum hos mig finns manga mania, ranma ½, dragonball & One Piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Shonen Jump och Manga Mania finns, om du är ute efter seriemagasin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 jaa, på coop forum hos mig finns manga mania, ranma ½, dragonball & One Piece katsumoto frågade efter serietidningar alltså sånt format som Kalle Anka är.. Ranma½, och One Piece är väl pockets? Manga Mania skulle jag räkna som serietidningar eller seriemagasin som Elwin sade. Dragonball fanns det en serietidning av men den är nedlagd eller vad det nu var. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 jaa, på coop forum hos mig finns manga mania, ranma ½, dragonball & One Piece katsumoto frågade efter serietidningar alltså sånt format som Kalle Anka är.. Ranma½, och One Piece är väl pockets? Manga Mania skulle jag räkna som serietidningar eller seriemagasin som Elwin sade. Dragonball fanns det en serietidning av men den är nedlagd eller vad det nu var. OK, sry... men här finns DB tidningen fortfarande, och sen så finns alltid manga mania. De kanske t.o.m. tar in Shonen Jump ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Hmm, mysko... Vilket nummer av DB tidningen är den senaste? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Hmm, mysko... Vilket nummer av DB tidningen är den senaste? På SF-bokhandeln finns det 6 volymer av DB-tidningen. Den sjätte volymen kom ut i september 2004. http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=50798 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Hmm, mysko... Vilket nummer av DB tidningen är den senaste? ingen aning... ska kolla nästa gång jag är där Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 Jag har sett någon myskotidning som heter "Elf" eller nått liknande, vågade inte köpa den ;) den såg så mystisk ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 På pressbyrån säljer dom master detektiv conan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 På pressbyrån säljer dom master detektiv conan men, är inte det en pocketbok? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 På pressbyrån säljer dom master detektiv conan men, är inte det en pocketbok? Alldeles riktigt och dem säljer även Time Stranger Kyoko men i Prästbyrån så säljer dem pockets för 63:-!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 men i Prästbyrån så säljer dem pockets för 63:-!!! Av alla felstavningar. Är det till Prästbyrån man går om man vill ha Instant Bikt Just Add Water? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 men i Prästbyrån så säljer dem pockets för 63:-!!! Av alla felstavningar. Är det till Prästbyrån man går om man vill ha Instant Bikt Just Add Water? Felstavning och felstavning, jag kallar Pressbyrån så. Varför vet jag inte :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg