Zeke Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Yo yo yo,jag har en konstig fråga! Hur går man till chatten?? Förr kunde jag det,men nu kan jag inte! Och förr var det aldrig några på chatten! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 verkar vara nere... och stämmer det var aldrig nån inne Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Det brukar visst vara folk där, men: 1. Ni kanske är ute vid fel tillfälle 2. Alla kanske inte vill sitta ute på en chat när dem använder IRC eller MSN.. Notera: Jag brukar ibland vara ute på chatten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Men nu är det så att den är borta....försvann antagligen när allt uppdaterades. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet januari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Ok tack alla,och gött nytt år! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Jag var i alla fall inne på chatten ofta.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg