Håkan Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Årets absolut sista gamla snabbis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Har bara ett ord; AEG! ...Underbar bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ojojojojojoj, det där gör nog ont :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Hehe...helt jä*la underbar! GOTT NYTT ÅR! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Tack för den. =) Gott nytt år skitungar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Gott nytt år alla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Gott nytt år i efterskott allesammans! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 gott nytt år i efter skott!! har du kollat på Jacka*s Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Thosen-> Nja, jag har förstås sett j-ass men jag har inte sett dem göra just det där stuntet. Däremot hörde jag om nån lirare som gjort så där och fått seriösa brännskador i röven så jag tror inte att det är så begåvat att prova ;) PS Förlåt att jag inte tänkte på att nämna det i orginalmeddelandet men tack för de positiva kommentarerna, jävligt nice! ps Pps Physco (Obs, ang. ett tidigare inlägg...) -> Tomte-dissning, huh? Kom igen nu, inte vill du väl bli utan klappar nästa år?! (Höhö) dds. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg