Dread Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 vad tycker ni om den? jag själv gillar den men stör mig på att huvudpersonen har olika hårfärg i filmen och serien älskar när dem säger: "The power of my fist have no equal... etc"... eller nåt sånt iaf, och för er som inte sett den, gör det den är helt klart värd att se ps, nån som vet nån annan bra fighting anime som den, dock inte dragonball Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Jag har inte sett serien, men filmen var väldigt väldigt väldigt osammanhängade. Det känndes som de tagit de häftigaste scenerna och struntat i handling och karaktärsutveckling. 1 av 10 i betyg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 jag såg lite grann av serien förut och. blä Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Jo det är pricis inte en superserie, men den går att titta på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2005 fighting scenerna är riktigt nice Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Sett en del jag med. Och jag skulle säga att den ligger ungefär där vid.. Sämst eller så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet januari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2005 Skulle säga att den ligger ungefär där annan fighting-anime ligger på bra-dåligt skalan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Helt reko serie och som de flesta fighting animeer så har den vissa upprepande element som kan i slutändan vara lite smått enerverande. Helt klart sevärd dock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg