katsumoto Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Kan någon ge förslag på bra anime serier? Tack på förhand :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mcgreag Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Inte om du inte anger vilken typ av serier du gillar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 älskar gundam serierna... Gundam seed Gundam seed destiny gundam wing gundam X men andra serier som är bra är Shaman king vandread 1 & 2 Naruto Samurai deeper Kyo Fullmetal Alchemist Full metal panic 1 gunparade march ...finns många mer men orkar inte skriva ner fler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 onegai teacher trigun samurai champloo tenjou tenge flame of recca *Flame of recca är inte sådär jätte bra, fast den är bra om man gillar slagsmål hela tiden.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Naruto kan du kålla upp. Den gillar dom flesta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 trigun, cowboy bebop, neon genesis evangelion, love hina, hellsing, berserk, full metal panic, full metal panic fumoffu osv Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katsumoto Skrivet december 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 okej... Tack så mycket.. ska kolla upp dom nu! TACK Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Here we go again.... Shingetsutan Tsukihime, Kimi Ga Nozomu Eien (ett måste se faktiskt. =) ) och Zone of the Enders. Edit: Glömde Elfen Lied. =) PS. Vad hände med min förra post här inne... Någon som kan svara på det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Here we go again.... Shingetsutan Tsukihime, Kimi Ga Nozomu Eien (ett måste se faktiskt. =) ) och Zone of the Enders. PS. Vad hände med min förra post här inne... Någon som kan svara på det? Förmodligen tyckte moderatorerna inte om ngt du sa :D. De kommer förmodligen gnälla på att det försvann i ngn korrup databas ;). För att inte gå offtopic får ni en snabb lista här. Evangelion Hikaru no go Slayers Saw (mycket fin film) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Silver Fang är bra och spirited away Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Om du skulle kunna skriva några serier du sett och gillat så kan jag ge en bunt med förslag. Annars skulle jag bara kunna säga alla jag sett... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Kan ju alltid kolla upp Naruto. Den är en rätt bra nybörjar serie, den är även lätt att få tag i eftersom den inte är licenserad än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Druv Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Ganska shounen-fokuserat här, så jag får väl komma med lite alternativ som Revolutionary Girl Utena, X och Cardcaptor Sakura. Också ROD, OAVn och the TV. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Eftersom att ingen har nämt varken Rurouni Kenshin eller Fruits Basket ännu så är det väl på sin plats att jag rekomenderar dessa sarkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Att ingen har nämnt Hunter X Hunter, fy skäms på er! Två andra bra animéer är Last Exle och Getbackers! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Jag har sagt det förut & jag säger det igen, Chrno crusade (heter Chrono crusade sen den blev licenserad). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Många har redan sagts men här är några till: FLCL 2x2 Shinobuden 3x3 Eyes Bleach Cyborg 009 Fist of the North Star TV Grenadier Monster Samurai 7 SunaBouzu Bakuretsu Tenshi Tenjou Tenge Fruit Basket Green Green Rurouni Kenshin Escaflowne Jin Roh - The Wolf Brigade osv etc mm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elaktomte Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Några bra anime som har förändrat livet... Hellsing Love hina Spriggan Dragon ball full metall panic ninja scroll.. ;) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Jag får väl skriva en kort lista jag med då, nedanstående är bland favoriterna. Gungrave - Låt dig inte luras utav första avsnittet, det är allt annat än bra, fast allt efter är så otroligt bra gjort att man inte kan göra annat än att gapa i förvåning ;) Det handlar om två vänners gång från smågangsters och deras klättring upp i maffian. Berserk - Liknar Gungrave på alla sätt förutom de olika tidsåldrarna :) Här har vi en medeltidsberättelse om Gattsu, hur han möter "Band of the Hawks"(en slags grupp med legosoldater), och hans tid med dem. Azumanga Daioh - Troligtvis den bästa komediserien jag sett, med otroligt roliga karaktärer :) Den utspelar sig mest i skolan. +många, många, många, och återigen många fler serier, men nu har du så det räcker :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kj311b3rg Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 En som är riktigt bra förutom dom som redan är upptagna är Condor hero. Finns 26 ep men s2 är på väg tror jag. Den är baserad på några gammla böker från china eller japan om jag inte minns fel. Mvh Martin Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Elfen lied får vi inte glömma. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey-Icecold Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Rockman (megaman).ExE får man ju inte glömma :D den är också mycket bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Vet inte om jag orkar skriva ännu en lista, men jag hänvisar gärna till -> Animenfos-top200 Här hittar du flertalet av de animes som redan nämts och så kan du se efter vad andra tycker. Men var försiktig när du läser för det finns många som spoilar, men det finns fortfarande vettiga personer som postar sina åsikter om serierna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katsumoto Skrivet januari 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 21, 2005 Jag har sett Iketeru Futari och Golden boy som jag gillade starkt :P Och sen har jag sett Ah! My Goddess som var helt okej. Vilka serier är hyfsat lika med dom? Tack för alla svar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg