ThoseN Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Ja ja vilken är din favorit server i RO? själv tycker ja lightside-Leviahtan *stavas* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 gillar nog MesaRo mest Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Den officiella helt klart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Lightside//leviathan är klart den roligaste iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 jaaa nån mer på anime.se som liar på den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 XaosRO Definitivt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Q-ro ÄR den bästa :P tror jag -.- det är iaf etta på listan om bästa RO serverna... 750+ players. alla adv class+ de mesta spritsen till dem, och många av deras skills finns med... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 själv lirar jag på lightside med min hunter Kaos :D just nu i level 74/45 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 inte för att jag vill förstöra eller vara offtopic men humters e den mest imba och lätaste klassen at spela som... d e bara o skaffa en hyfsad båge, sen fixar man 99 i dex o agi... dödar allt... förutom vissa mvp:s själv <_< aja nog om det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 Ett varningens ord bara: XaosRO (efter serverbytet) sabbar "drivrutinerna" för tangentbordet. Inte speciellt roligt att sitta utan tangentbord och inte förstå varför. Går att fixa genom att installera om tangentbordet och aldrig, och då menar jag ALDRIG lira på XaosRO igen. Om dom inte fixar felet förstås... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 har spelat på Xeno sedan xeno 1 till 3.. men den har bara blivit sämre.. beta testade för en annan server nu emot slutet, men jag tror den dog ut.. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deluxe Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Min favoserver är FinalFantasyRO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 ja har inte kört så många så de blir väl MesaRo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 Gillar XaosRO... mycke folk online hela tiden (500 - 800 nästan dygnet runt), inte särskillt mycke dcs (vilket jag upplevt på andra servers) enda nackdelen jag kan hitta e att trdje class changen inte är installerad ännu... men de e på G så snart finner jag inga egentliga brister på denna server ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet mars 27, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2005 När jag väl får chansen att spela kör jag på lightside. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet april 29, 2005 Anmäl Share Skrivet april 29, 2005 kan nån en bra server som är gratis ochhar många anvendare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 XaosRO Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 ProjectRO som du kan hitta här. Direkt link till nerladdningen. (välj en av "mirrorsarna" kvittar vilken) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 tack tack för dom. projectro värkade intresant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet maj 9, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2005 kan nästan lova att Q-Ro (www.Q-ro.net) har mest spelare om det är de du e ute efter. nu för tiden händer det att det till o med e över 1000 spelare :O online Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet maj 11, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2005 kan nästan lova att Q-Ro (www.Q-ro.net) har mest spelare om det är de du e ute efter. nu för tiden händer det att det till o med e över 1000 spelare :O online XaosRO har ca 500 - 900 online dygnet runt men språkkunskaperna är inte direkt bäst i världen på den servern så du får gärna lämna lite server status om Q-Ro server eftersom jag funderar på att byta t.ex var ligger servern är tredje classen införd (det är inte den/har den just blivit på Xaos) har de lagt till egna quests/skills/events av någon form hur ofta åker man på en DC Drop rates och liknande en del av den info jag söker finns antagligen på hemsidan men jag lär nog inte hitta alla där (kommer gå vilse då jag e helt värdelös på att hitta runt på sådana sidor xD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet maj 16, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2005 När jag körde gjorde jag det på ROSvea men den lagga ganska fint och konstant Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg