Daffid Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Vilken är den sämsta film som ni har sett i år? Räknar bara såna som har släppts i år. Day after tomorrow är en av kandidaterna till det sämsta jag har sett på bio i år. Populär musik från Vittula för mig som inte läst boken kändes handlingen väldigt sönderryckt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Ocean's Twelve, bara det att gänget befinner sig i Amsterdam en del gör ju att man vill spy. Skådespelarnas håller ungefär lika hög klass som en död skalbagge. Handlingen ska man inte ens prata om. Den enda i filmen, vars rollinsats är någorlunda bra var statisten i början av filmen. Riktigt dålig alltså; 1/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Uhm... Big Fish, just det. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Van Helsing Klarade inte av att se hela filmen för att den var så usel.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ingen, tror jag i alla fall. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Jag som älskar Alien och Predator filmerna, blev grymt besviken på Alien vs Predator, den kunde ha blivit så mycket bättre!. Ocean's Twelve var också en besvikelse, men den var inte speciellt dålig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Jag är faktiskt också inne på alien vs predator... alien filmerna är bra, predator filmerna överleverman, men alien vs predator önskar man nästan att dem inte gjort överhuvud taget... vilket är mycket synd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Jag lägger också min röst på Van Helsing. Värre kalkonfilm har jag inte sett sen Battlefield Earth. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 En av de filmer som jag nästan övervägde att se, men som jag lät bli eftersom den verkade så oerhört dålig, är Catwoman. Jag ser hellre Tim Burtons Batman en gång till, så ska en kattkvinna se ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet januari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Helt klart Van Helsing, kassaste filmen jag någonsin sett. Blandning mellan Nosferatu och Ronja Rövardotter, med inslag av Frankenstein. Usch. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Alien vs Predator - Snyggt gjord men USEL handling. Asså en kvinna som överlever och får slåss till sida med en annan ond mot Alienserna. The Chronicles of Riddick - Jag orkade inte se hela filmen så jag.....ZZZzzzZZZ Man on Fire - Jag bara gillade den inte :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet januari 8, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Säger Van Helsing jag med. Snygga specialeffekter, men den mest usla story och karaktärsutveckling jag sett, för att inte tala om alla usla oneliners och klichér. Jag sitter gladeligen och lyssnar på farmors oändliga tjat om tiden förr än att tvingas se om denna sk. film :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 HElt klart Van Helsing, herre gud vilka kassa skådespelare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Alien vs Predator - Snyggt gjord men USEL handling. Asså en kvinna som överlever och får slåss till sida med en annan ond mot Alienserna. Överlever hon? Var det inte hon som stod mitt på sydpolen, några timmars bilfärd från isbrytaren de kom dit med, utan fortskaffningsmedel eller ens jacka? Hon var ju mer dödsdömd där än hon var nere mot Älgarna. Håller med om att det var en usel film. Men det var rätt kul att precis exakt alla dog, och att regissören inte tyckts fatta att den enda överlevande hade ungefär en kvart kvar att leva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 kill bill alltså åhh va tråkig den är, orkade inte se vol 2 iaf. Vol 1 gatt ajg spola för att se nått action. van Helsing må ha dålig story, men enormt bra specialeffekter tycker jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg