Weee Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Det var lite jobbigt, jag vill ha en ritplatta istället för en glappig mus u.u iallafall här är bilden, fanart på Hide från x-japan. Först skissen den fick skilja sig lite från skissen blev mer och mer så ;P jaja jag upptäckte att den andra färgläggningen var ganska jätte-grynig och mindre vacker ^^;; så jag satte mig ner och gjorde om. Blev mer nöjd med den nya Gammal färgläggning: (finns ingen anledning att titta på (till och med så lite anledning att jag dödade länken) ^_^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Snajs bild Weee! Ganska längesen du la in nåt va?Jag har iallafall inte sett dig här på asalänge.Snygg bild iallafall! det enda felet jag kan se är att öronen sitter ojämnt med varandra(fattar du vad jag menar?) Snygg bild igen! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Snajs bild Weee! Ganska längesen du la in nåt va?Jag har iallafall inte sett dig här på asalänge.Snygg bild iallafall! det enda felet jag kan se är att öronen sitter ojämnt med varandra(fattar du vad jag menar?) Snygg bild igen! :P hm.. så värst ojämna är de inte.. det högra kanske sitter något längre ned men i övrigt jämnt. tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Det endo ja lägger märke till är handen, fingrarna ser lite mysko ut o färglöäggningen tycker ja va skit snyggt av dej ja gillar dina bilder mycket du ;() Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet december 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 tomado: tack, såg att ena örat satt lite fel ^^' det var för att jag inte hade med det i skissen tror jag, jag och precision går inte hand i hand :P ThoseN: Tack tack, jo fingrarna blev lite fel, så fel att jag kände mig tvungen att förklara mig lite så jag uppdaterade posten XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 hahah ja de ä gött!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Anndra ansiktet är mycket större fast det ska vä vara så?Men den var snygg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet januari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 Gingirl:mm det var mest för att jag inte orkade ändra storlek på sketchen så att den passade färgläggningen ^^;; hehe efter lite kommentarer och efter lite insikt beslutade jag mig för att fortsätta färglägga lite mer, jag tror det blev ganska mycket bättre nu. (uppdaterade huvudposten, ersatte gamla bilden med en lite nyare version) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg