kamesennin Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Vad är det här för nya jobbiga pop-ups på websajten? Dom är ganska störande... :( Kunde Det inte bara vara en banner på sidan? (kampsport.se också) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet april 6, 2004 Anmäl Share Skrivet april 6, 2004 Google Toolbar, blockerar popups och ger en fräsig sökfunktion till verktygsfältet. Alla borde ha det. ;) Dahlin, hur går det att hitta moderatorer eller admins? Tycker det börjar balla ur på vissa delar av forumet. Mest bara spam och oseriösa inlägg. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 jag får inga pop-ups... brukade ha en massa... men datorn har pajat XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spazer Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Jag har inte fått en enda popup på denna sidan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Om du får popups när du surfar in på anime.se eller kampsport.se så har du med största sannolikhet reklam- och spamprogrammet "Gator" installerat på din dator. Jag har inte lagt upp några popups på sajterna så de genereras med största sannolikhet från en mjukvara på din dator. Surfa in på http://lavasoft.element5.com/support/download/ och ladda hem senaste versionen av adware. Det brukar lösa det mesta och jag gissar att du kommer hitta ett och annat du inte visste du hade på datorn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet april 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 Ojsan hehe det fanns visst lite sk*t på datorn:P tack så mycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg