Vegeta Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Hur spelar man flera när man slåss (?) (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Jag o två kompisar satt faktiskt o kämpade med det här för några dagar sedan. Manualen är inte till mycket hjälp eftersom det bara står att den är skriven under antagantet att man bara spelar själv... 1. Du måste ha mer än 1 party member. tex. om ni är 3 så måste ni ha 3 lr fler party members. 2. Man ändrar nåt i manual. Inte en så bra förklaring men dock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Det tog ett tag att luska ut det för mig med. Man ändrar kontroll typen i "skills" menyn till manual. Man måste också ha rätt kontrollport till rätt karaktärsordning. Alltså om karaktären man vill spela med har placering 3 så kan man inte spela med handkontroll nr 2 eftersom spelet inte ändrar det automatiskt. Sen är det bara att köra. Ett råd är att ha "auto-zoom" på, annars är det skitjobbigt att spela. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shonen Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Tog ett tag att räkna ut men man ändrar bara till semi auto och sätter den som ens kompis va på 2 platsen respektive 3 o 4. om ni behöver hjälp så har jag varvat så fråga på. har inget att göra längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Gillar spelet, tycker dock den har en tråkig multiplayer funktion! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet januari 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 8, 2005 Har inte kommit till andra skivan än. Men jag har spelat 25 timmar. Har precis klarat Rodyles ranch. Det är lite förvirrande med Cruxis, Desians och Renagades. fattar det ganska bra. Renagades är i mot mig men samtidigt med mig och Kratos jobbar hos fiender men hjälper samtidigt mig. Blev lite sur när Kratos försvann, (min favogubbe) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Detta spel borde ta mig sablars ha online stöd, efterblivna Nintendo är om man tänker efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Det är inte Nintendo som gjort Tales-serien utan Namco. Och varför i hela fridens namn skall man ha online-stöd på ett spel som bara stöder fyrspelarsfunktionen i striderna? Hur spännande är det att sitta och titta på när huvudspelaren går runt i städerna och snackar med folk om man inte ens kan slänga honom/henne en kommentar, dunka honom/henne i ryggen eller springa och hämta té under tiden? Verkar tämligen värdelöst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Phantasy Star onlien fungerade ju så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Phantasy Star online är ett helt annat spel än Tales of Symphonia. Du hade lika gärna kunnat anklaga schack för attinte innehålla tärningar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Fable är väl som ToS? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Nej. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet januari 9, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2005 Fable är väl som ToS? Like whut? Fable går inte att lira online heller så varför denna kassa jämförelse? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Fan vad irriterande! Min cube hade damp i flera dagar och vile inte läsa många av mina spel inkluderat ToS! men efter ett tags haxxande (antal mer eller mindra hårda slag mot cosolen) så funkade det igen >) dock med flera timmars speltid förlorat, så jag harbara spelat ca 6 timmar på ToS sen Julafton! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet januari 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Fan vad irriterande!Min cube hade damp i flera dagar och vile inte läsa många av mina spel inkluderat ToS! men efter ett tags haxxande (antal mer eller mindra hårda slag mot cosolen) så funkade det igen >) dock med flera timmars speltid förlorat, så jag harbara spelat ca 6 timmar på ToS sen Julafton! Några småbarn hade ner mitt i golvet i somras. så jag fick sköpa nytt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Jag hoppas du krävde dom på stålar för det! rätt skall va rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet januari 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Jag hoppas du krävde dom på stålar för det!rätt skall va rätt Min mamma känner dom, så hon sa att man inte kunde kräva pengar >:) Men nu har jag mitt gamecube så inga småbarn ska få röra det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Min mamma känner dom, så hon sa att man inte kunde kräva pengar >:) Det är väl ingen anledning att inte kräva pengar av nån. Ungarna är ju likt fan skyldiga till dådet ändå. Och kuber är inte gratis dessutom. Du borde ta ett snack med din morsa. Som zaffe sa, rätt ska va rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Nä, inte alltid. Överdrivet paragrafrytteri leder bara till otrevligheter. Klart det är surt för mig att behöva betala för något som någon annan sabbar, men om den personen har sämre betalningsförmåga än jag tycker jag faktiskt det är otrevligt att hålla på och kräva. Däremot kunde man ju hävda att barnens föräldrar skulle smälla upp deg. Men då kommer vi till den vuxna världen där man absolut inte vet hur hierarkin funkar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Självklart skulle det va taskigt att gå på ungarna, men jag tycker inte det är fel att prata med barnens föräldrar eftersom det handlar om egendom som faktiskt kostar en del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet januari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Nä, inte alltid. Överdrivet paragrafrytteri leder bara till otrevligheter. Klart det är surt för mig att behöva betala för något som någon annan sabbar, men om den personen har sämre betalningsförmåga än jag tycker jag faktiskt det är otrevligt att hålla på och kräva. Däremot kunde man ju hävda att barnens föräldrar skulle smälla upp deg. Men då kommer vi till den vuxna världen där man absolut inte vet hur hierarkin funkar. Helt rätt och helt fel! Vi har inte så bra ställt så man borde kräva pengar. Men dom har inte så mycket bättre så vi ligger ganska likal Men men livet é inte en dans på rosor!! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kurosaki Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 handlade inte den här tråden om..ToS? Har spelet sj o e hel nöjd! :D super ere! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 mm, jag älskar det med! dock bara spelat ca 25 timmar, gillar inte att rusa igenom spel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet januari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 Idag kommer min polare och då ska vi fortsätta spela. Handlingen har börjat och är väldigt förvirrande :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg