ebba Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 så tänkte ja slänger upp en ny bild här... http://img.photobucket.com/albums/v610/ebba/ma.jpg nån kanske kommer ihåg min gamla bild med Ma? (eller summoning som ja kallade den) e väl nån slags fortsättning på den, me en ny drake o ett nytt element bara ^^;; http://www.deviantart.com/deviation/9945144/ (den finns iaf. o köpa om nån skulle va intresserad ^^;; ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 nice igen ;) hehe, samma figur som du hade i din tutorial :D soft :) måste lära mig hitta på bättre posser ;D det är svårast tycker jag ;D men fint ännu en gång :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Den var jättefin tycker jag, liksom allt annat du gör. Men jag tycker inte riktigt om de där ringarna på drakens "svans" (vad man nu ska kalla det) de ser ut att kunna åka av när som helst. Och så ser sista biten av dra ken lite slarvig och kanstig ut. Men annars, helfint!!! *hoppas att den ska färgläggas* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 båda två e riktigt snygga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Izzy: hon ser lite kantig ut, draken, men de gör hela bilden om du tittar efter, ja gör så ibland :/ o angående ringarna så satte ja på dom för att de såg så tomt ut längst ner av bilden i jämförelse med där uppe.. o att dom ser ut o åka av spelar ingen roll, detta är ju ingen realistisk bild direkt, så dom sitter nog kvar på sin plats ^_~ tackar alla ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Om det här är en fortsättning på summoning så tycker jag nog faktiskt att den här är snyggare, då om man tänker sig med sammam färgläggnings arbete på den. Kanske är det för att Ma är större på den här, vem vet? Izzy: Tänk på ringarna i Jetsons dem är jätte stora och dem fallaer alldrig av, mystiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Hon har inga ögon =o Eller så kanske hon blundar,vad vet jag.Bilderna är iallafall jättefina ^^ Fast i den första ser svansen av draken en aning kantig ut,och ringarna med.Annars är den superfin =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Ingen kritik. Underbara bilder! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 Ojojoj ...Jag ÄLSKAR den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 danke danke ^^ Sandera ögonen är dolda av hatten, de kommer se bättre ut färglagt sen när ja fått på skuggor o sånt ^_~ som ja sa till nån annan så är hela bilden smått kantig lite här o var, ja gör så ibland.... ringarna blev bara slarviga så dom har ja ingen ursäkt för ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Ursnyggt som vanligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 übersnyggt! älskr den "Summoning" de ä nåt skönt med den bilden :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 danke danke ^^ de ju typ som en fortsättning på den dörsta summoning.. men som ni sett så blev ju Ma lite större i den nya än va hon e i den gamla, vilket tyvärr gör att draken ser mindre ut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg