tomado Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Ida kom jag på att man kunde göra en tråd där alla lägegr in sina Galleri antingen på Deviant lr Photobucket etc.Så slipper man att gå in och kolla typ ba' ebba-hemsida osv.Så varför inte bara slänga in sitt galleri genast? Här e mitt o Snake-servants:(dom flesta e mina(har bara på scraps)) http://bisse.deviantart.com/scraps/ (*hoppas att det kan bli en sticky*) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Och vi som inte har någon sådan? Jag har en känsla av att folk bara kommer kolla på din tråd i så fall och vi andra bli ratade... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Tycker det verkar onödigt, mycket smidigare att bara lägga upp en tråd. I en egen tråd är dessutom chansen att få kritik mycket större, än i en sån här sorts tråd där de duktiga antagligen får den mesta uppmärksamheten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Njae, jag bryr mig inte om att bli ratad. Men om jag inte missminner mig så dyker sådana hära trådar upp hela tiden på olika forum och försvinner lika fort. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg